هویت کارکتر بازی P.T مشخص شد

لنس مک دنالد پس از مدتها توانست حضور بازیگر معروف در بازی مخوف و هیجان انگیز P.T تائید کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا هکر معروف دنیای بازی‌های رایانه‌ای، لنس مک دونالد، که با بازی Soulsborne به شهرت رسیده بود در توییتر خود اعلام کرده که کاربران دموی بازی P.T دنیای بازی را به عنوان بازیگر سریال معروف The Walking Dead و بازی death Stranding، آقای نورمن ریدس تجربه می‌کنند.

این خبر تایید می‌کند که شخصتی که ما در پایان سینمایی این بازی مشاهده می‌کنیم همان کارکتر اصلی قابل استفاده در دمو است. لنس مک دونالد در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داده که چرا تا به حال کسی متوجه این موضوع نشده است و چطور توانسته به این راز پی ببرد. مک دونالد اینطور توضیح می‌دهد: " شما در طول بازی نمی‌توانید چهره او را ببینید، زیرا قسمت زیادی از تمام آینه‌های درون بازی با لکه‌های بزرگ پوشانده شده است، من با تغییر زاویه دوربین بازی توانستم از قسمت‌های سالم آینه‌ها دید بهتری را به چهره‌ شخصیت این بازی داشته باشم".

اهمیت بالای جزئیات برای شرکت Konami

با اینکه خیلی از افراد حدس می‌زدند که شخصیت اصلی بازی Silent Hill نورمن ریدس بوده است، ما حالا مطمئنیم که ایشان در دموی این بازی، که با عنوان P.T  منتشر شد، نیز حضور داشته است. همانطور که می‌دانیم دموی بازی‌ها معمولا از کیفیت و جزئیات کمتری برخوردارند، اما در این بازی ما شاهد چیز دیگری هستیم. توجه قابل ستایش سازندگان این عنوان به جزییات در کنار هیجان و ترس ملموس بازی نشان می‌دهد که چرا پس از سال‌ها P.T هنوز قابل توجه علاقه‌مندان صنعت بازی قرار دارد و همواره طرفداران به سمت این بازی می‌آیند.

پاسخ به سوالی که ذهن همه را درگیر کرده بود

مک دونالد همچنین در ماه سپتامبر راز دیگری کشف کرده بود، او متوجه شد که لیسا همواره در پشت کارکتر بازی حضور دارد، کسانی که تجربه بازی کردن این اثر را داشتند ممکن است به این مساله پی برده باشند چرا که در طول بازی سر و صدا‌های عجیب بسیاری از پشت سر کارکتر قابل شنیدن است، با کمک مک دونالد ما مطمئن شدیم که لیسا همواره در پشت سر ما حضور داشته و فقط زمانی که بر می‌گشتیم غیب می‌شد!

اطلاعاتی جدید از بازی قدیمی P.T


بیشتر بخوانید:تاریخ احتمالی معرفی کنسول PS5 رد شد


سال پیش همچنین شایعاتی صورت گرفته بود که شرکت Konami بروزرسانی جدیدی برای این بازی عرضه کرده، چرا که بعضی از کاربران امکان استفاده از بازی را از دست داده بودند، اما در آخر این شرکت اعلام کرد که هیچ گونه بروزرسانی برای این بازی صورت نگرفته است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار