عدم درج قیمت و گران‌فروشی در صدر تخلفات بازار قم قرار دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه با ۲۲۱۶ مورد و گران‌فروشی با ۲۰۰۵ تخلف در صدر فراوانی تخلفات مکشوفه در سطح استان بوده است.

عدم درج قیمت و گران‌فروشی در صدر تخلفات بازار قم قرار داردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود سیجانی، با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار بعد از تغییرات در نرخ بنزین اظهار داشت: تیم‌های گشت و بازرسی استان در سه شیفت در حال رصد بازار و بررسی قیمت‌ها در استان هستند.

وی با بیان اینکه تا پایان هشت ماه 98 بیش از 64 هزار بازرسی در سطح استان توسط بازرسان صورت پذیرفته است، ابزار کرد: در این مدت هفت هزار و 398 مورد تخلف توسط بازرسان ثبت‌ شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم حجم ریالی تخلفات را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: برای این تعداد تخلفات بیش از 5200 فقره پرونده به ارزش ریالی 386 میلیارد و 858 میلیون ریالی تشکیل‌ شده است.

وی با اشاره به فراوانی تخلفات مکشوفه در بازرسی‌ها اضافه کرد: عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه با 2216 مورد و گران‌فروشی با 2005 تخلف در صدر فراوانی تخلفات مکشوفه در سطح استان بوده است.

سیجانی ادامه داد: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با 473 پرونده، عدم صدور صورتحساب با 562 مورد، تقلب و کم‌فروشی با 632 تخلف، عرضه خارج از شبکه با 143 پرونده، احتکار با 22 مورد و سایر موارد نیز با 1345 پرونده دیگر تخلفات مکشوفه تا پایان آبان ماه بوده است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: گرانفروشی ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار