مجدمی: در این شرایط سخت، منطقی نیست صنعت نفت آبادان را ترک کنم

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: در شرایط بد مالی، منطقی نیست که تیم صنعت نفت آبادان را ترک کنم.

مجدی: در این شرایط سخت، منطقی نیست صنعت نفت آبادان را ترک کنممسلم مجدمی هافبک تیم صنعت نفت آبادان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امیدوارم تیم ما  اسکوچیچ را از دست ندهد و باشگاه بتواند او را حفظ کند. تیم ما در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال نتایج خوبی کسب کرده است و اگر اسکوچیچ را از دست بدهیم شرایط برای تیم سخت می‌شود. زمان مناسبی نیست تا درباره جدا شدن از تیم صنعت نفت آبادان صحبت کنم. من در این تیم بزرگ شده ام و نمی‌خواهم تیم را در شرایط سخت ترک کنم. از تیم ذوب آهن پیشنهاد داشتم، اما قصد ترک تیم صنعت نفت آبادان را ندارم. من با باشگاه صنعت نفت آبادان قرارداد دارم و  این باشگاه باید تصمیم نهایی را بگیرد.  

او درباره ماندن یا نماندن اسکوچیچ در تیم صنعت نفت آبادان گفت: اسکوچیچ سرمربی تیم نگران شرایط بد مالی است. او  به باشگاه اعلام کرده است که اول باید پول بازیکنان و کادرفنی پرداخت شود. تا بعد از بازی با سپاهان اگر پول او پرداخت نشود می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند.  

هافبک تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تیم مادر شرایط فنی خوبی قرار دارد و می‌توانیم برای قرار گرفتن در بین ۵ تیم برتر لیگ بجنگیم یا حتی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. باشگاه همچنان درگیر مشکلات مالی است و تمام تیم نگران این موضوع هستند. اگر شرایط بد مالی ادامه دار باشد کار برای تیم صنعت نفت آبادان  سخت می‌شود.  

او در پایان بیان کرد: از مسئولان شهر می‌خواهم که به فکر تیم ما باشند چرا که تیم در بالای جدول لیگ برتر قراردارد و تنها دلخوشی مردم به این تیم است.  


بیشتر بخوانید: تهدید اسکوچیچ برای جدایی از جمع نفتی‌ها


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار