غلامپور: داور با ما مهربان نبود/ درباره بازگشت سرمربی باید خلیل زاده پاسخگو باشد

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان در این چند بازی زحمات زیادی کشیدند و باید بگویم داور در دیدار مقابل ماشین سازی با ما مهربان نبود.

غلامپور: داور با ما مهربان نبود/ درباره بازگشت سرمربی باید خلیل زاده پاسخگو باشدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پس از بازی این تیم مقابل ماشین سازی حاضر شد.

او در خصوص دیدار با ماشین سازی گفت: بازیکنان در شرایط سخت نمایش خوبی داشتند. امروز داوری با ما مهربان نبود. حریف ۲ موقعیت داشت و داور می‌توانست پنالتی اعلام نکند. در غیبت سرمربی، بازیکنان در ۳ دیدار زحمت کشیدند. از آقایان دانشیار و مصطفوی تشکر می‌کنم که در روز‌های بی کسی استقلال تیم را تا اینجا کشیدند و بیشتر از این نیز موضوع مربوط به باشگاه است.

غلامپور در خصوص غیبت استراماچونی بیان کرد: این مشکلات به مدیریت قبلی باز می‌گردد. باید اقداماتی انجام می‌شد که مربی از تیم نرود. وقتی شرایط ایده آل نباشد، مربی می‌رود. درباره رفت و برگشت استراماچونی باید خلیل زاده صحبت کنند. مدیریت قبلی در حق بازیکنان ظلم بزرگی انجام داد. نمی‌دانم ایشان به تهران باز می‌گردد یا نه و همان طور که گفتم باید سرپرست باشگاه به این سوال پاسخ دهد.


بیشتر بخوانید: صادقی: استقلال مستحق باخت نبود


مربی استقلال درباره احتمال لغو بازی با سپاهان اظهار داشت: ما تا این لحظه می‌دانیم که دوشنبه باید برابر سپاهان بازی کنیم. بیشتر از این اطلاعی ندارم و بازیکنان برای بازی آماده هستند. اگر بازیکنان امید بمانند محروم می‌شوند و ما آن‌ها را در اختیار تیم امید می‌گذاریم. از ابتدا گفته بودند که بازیکنان امید به تیم ملی می‌روند و بازی جام حذفی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار