نساجی بعد از ١١ هفته بالاخره برد

نساجی قائمشهر در شانزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به مصاف گل گهر سیرجان رفت که توانست با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بدون وقفه آغاز شده و هفته شانزدهم دیروز و امروز در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد.

نساجی قائمشهر بعد از تغییر و تحولات مالکیتی روز که به موجب آن فرهاد صنیعی فر سهم خود را نهایتا به رضا حدادیان واگذار کرد، امروز جمعه ٢٩ آذر از ساعت ١٥ در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف گل گهر سیرجان رفت.

سیرجانی‌ها با اخراج وینگو بگوویچ و انتصاب مجید جلالی با تجربه به سرمربیگری تیم شان سعی در خروج از منطقه سقوط دارند، برای کسب حداقل امتیاز پای به زمین مسابقه گذاشتند.

قرمزپوشان نساجی مانند بقیه بازی‌هایی که در آن میزبان بودند، بازی را با مالکیت توپ و زمین آغاز کردند و با هجوم متعدد به سمت دروازه حریف میل به پیروزی خود را به رخ حریف کشیدند.

شاگردان رضا مهاجری از برتری خود بالاخره بهره بردند و توانستند با یک پیروزی خفیف یک بر صفر که با گل بسیار زیبای محمدمهدی نظری به دست آمد، به وضعیت خود در جدول سروسامانی ببخشند.

بعد از هفته چهارم و کسب پیروزی مقابل شاهین بوشهر، نساجی بالاخره توانست رنگ پیروزی را به خود ببیند و هواداران را پس از مدت‌ها خوشحال به خانه بفرستد.

نساجی با این سه امتیاز خانگی شانزده امتیازی شد و تا رده دهم جدول بالا آمد و رقیب سیرجانی هم با ٧ امتیاز کماکان در همان رده پانزدهم به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار