سرقت از مسافران اتوبوس با شگرد آبمیوه مسموم

خلافکاری که با شگرد مسمومیت مسافران اتوبوس با آبمیوه، از آن‌ها سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

سرقت از مسافران اتوبوس با شگرد آبمیوه مسمومبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مدتی قبل پلیس مشهد با اعلام شکایت یک مرد جوان به اطلاعاتی دست یافت که نشان می‌داد برخی از مسافران اتوبوس‌های شب رو مشهد- تهران، دچار مسمومیت‌های مرگبار شده اند و درحالی که بیهوش بوده اند به عنوان مسافر مجهول الهویه به مراکز درمانی تهران انتقال یافته اند.

او ادامه داد: تحقیقات مقدماتی نیرو‌های انتظامی با توجه به نظریه‌های پزشکی بیانگر آن بود که مسمومان این حوادث، طعمه یک سارق جوان شده اند و سارق مذکور برای دستبرد به اموال مسافر اتوبوس، آن‌ها را با ترفند نخ نمای تعارف نوشیدنی، مسموم کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: به دنبال افزایش قربانیان این گونه حوادث وحشتناک که سرنخ آن به مشهد می‌رسید، پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار تقوی ادامه داد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی و کارشناسی نشان می‌داد که اولین قربانی نوشیدنی‌های مسموم حدود ۴۸ ساعت در یکی از مراکز درمانی تهران به کما رفته بود و یک هفته پس از نجات از مرگ نیز هنوز قدرت تشخیص افراد را نداشت و نفر دوم نیز در حالت بیهوشی دچار شکستگی فک شده بود که حتی نمی‌توانست چگونگی وقوع این حادثه را به خاطر بیاورد.

او گفت: بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد که سارق حتی در تماس همسر یکی از قربانیانش که به خاطر نگرانی شدید با تلفن همراه شوهرش تماس گرفته بود، با خونسردی اظهار کرده که همسرت در بیمارستان بستری است و شما مبلغی را به حساب بانکی او واریز کنید، که خانواده وی از این کار خودداری کرده اند.

فرمانده انتظامی استان گفت: برای جلوگیری از افزایش سرقت‌های این چنینی، برخی اطلاعات را به رانندگان اتوبوس و شرکت‌های مسافربری ارائه دادند تا از اقدامات بعدی این سارق جلوگیری شود.

سردار تقوی ادامه داد: چندین گروه عملیاتی با لباس‌های مبدل و در پوشش‌های مختلف اطلاعاتی به تحقیق در این باره پرداختند تا این که با استفاده از تصاویر به دست آمده از این سارق خطرناک، وی هنگام سوار شدن به اتوبوس شب رو در پایانه مسافربری مشهد مورد شناسایی کاراگاهان قرار گرفت.

او گفت:تحقیقات پلیس مشهد در این باره همچنان ادامه دارد، از شهروندانی که با این شگرد در تهران و مشهد طعمه این سارق شده اند خواسته می‌شود، برای پیگیری موضوع به کلانتری پایانه‌های مشهد مراجعه کنند.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار