المیادین گزارش داد؛

امارات در دام صهیونیست‌ها گرفتار شده است

اقدام اخیر «عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات در دفاع از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گرفتار شدن این کشور و مقاماتش در تله صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد.

امارات در دام صهیونیست‌ها گرفتار شده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، المیادین گزارش داد: اقدام اخیر وزیر خارجه امارات در دفاع از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی که تشکر و قدردانی مقامات صهیونیست را در پی داشت، تغییری در واقعیت‌های تاریخی سرزمین‌های اشغالی ایجاد نمی‌کند.

خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: آنچه اخیرا «عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات آشکار کرد، چیزی گسترده‌تر از عادی سازی روابط و فراتر از ائتلاف با اسرائیل است. او بخشی از روزنامه انگلیسی «اسپکتیتر» را به مقاله‌ای با این عنوان اختصاص داد که «اصلاح اسلام، برای ایجاد ائتلاف جدید بین عرب و اسرائیل».

«یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به خاطر استفاده بن زاید از عبارت اصلاح اسلام، از او تشکر کرد. کاتس همچنین اخیرا گفته بود با مسئولان ارشد اماراتی در ابوظبی به تفاهماتی رسیده است. نتانیاهو نیز به خاطر استفاده از این عبارت، از بن زاید تشکر کرد و این اقدام را به رسمیت شناختن آنچه آن را «حقیقت تاریخی» خواند، تفسیر کرد.

آنچه رژیم صهیونیستی و دولت ترامپ به اسم حقیقت تاریخی ترویج می‌دهند، همان چیزی است که اسرائیل با آن عربستان، امارات و بحرین را به دام عادی سازی روابط و ائتلاف جدید با خود کشانده است. اما واقعیت این است که اگر امارات، عربستان و بحرین در مسیر عادی سازی روابط با اسرائیل گام بردارند و یا با آن ائتلاف کنند، بر واقعیت‌های تاریخی سرزمین‌های اشغالی هیچ تأثیری نخواهد داشت.

دادستان کل دادگاه بین‌المللی کیفری که نتانیاهو او را به دلیل اصالت گامبیایی داشتنش تحقیر کرد، ملت و سرزمین اشغالی فلسطین را به رسمیت شناخت؛ همان سرزمینی که اسرائیل در آن جنایت‌هایی را با حمایت کشور‌های موافق عادی سازی روابط و ائتلاف جدید مرتکب می‌شود. اما نکوهش نتانیاهو چیزی جز نشان افتخار بر سینه انسانی دادگر نیست که کامل بودن او را اثبات می‌کند.

دیوان کیفری بین المللی (لاهه) روز جمعه از تحقیق درباره «جنایات جنگی» در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۲ دی ۱۳۹۸
اسرائیلی ها از جاهلیت برخی کشورهای عربی بهترین بهره برداری را خواهند کرد الا خودشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۲ دی ۱۳۹۸
منشا اختلافات و ناآرامی ها اسرائیل است.
آخرین اخبار