معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی:

تسهیلات لازم برای خرید ناوگان حمل و نقل یخچال دار در استان تامین می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: تسهیلات لازم برای خرید ناوگان حمل و نقل یخچال دار در استان تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، شهدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با محوریت بررسی وضعیت ناوگان حمل و نقل یخچال دار استان با اشاره به تولید قابل توجه محصولات کشاورزی در استان و صادرات بخشی از این محصولات به خارج از کشور، گفت: برای صادرات این محصولات نیاز به سیستم حمل و نقل یخچال دار هستیم تا صادر کنندگان استان بتوانند محصولات کشاورزی را بدون کاهش کیفیت به دست مشتریان خود برسانند.

او سیستم حمل و نقل یخچال دار را حلقه مفقوده تولید و ارزش عنوان کرد و گفت: متاسفانه نبود ناوگان حمل و نقل یخچال دار قوی در استان، صادرکنندگان استان را با مشکل مواجه کرده است.

او به بازدید اخیر خود از صنایع تولید تریلر در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کامیون‌ها و کشنده‌های یخچال دار در استان تولید می‌شود و بخش از این کمبود را می‌تواند از تولیدات استان تامین کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین از تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه درگردش برای بخش کشاورزی استان توسط بانک کشاورزی خبر داد و گفت: در حال برنامه برای تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان از این تسهیلات در قالب تسهیلات سرمایه‌ای برای متقاضیان خرید کامیون‌های یخچال دار در استان هستیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.