۳۰۰ کیلومتر از جاده‌های لرستان بهسازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: اکنون ۳۰۰ کیلومتر از جاده‌های آسیب دیده استان در جریان سیل با پیشرفت ۳۰ درصد، در حال بازسازی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: اکنون ۳۰۰ کیلومتر از جاده‌های آسیب دیده استان در جریان سیل با پیشرفت ۳۰ درصد، در حال بازسازی است.

عباس شرفی عصر امروز در جلسه شورای اداری استانداری لرستان اظهار داشت: هفت هزار ۸۰۰ کیلومتر راه در لرستان وجود دارد که وظیفه نگهداری از آن‌ها بر عهده راهداری استان است.

او  با بیان اینکه با توجه به شرایط جغرافیایی خاص لرستان شاهد حوادث متقربه به زیادی در لرستان هستیم، افزود: بیش از دو هزار میلیارد تومان خسارت به راه‌های استان وارد شد که در سامانه‌های وزارت کشور یک هزار و ۳۴ میلیارد تومان ثبت شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: برای حل مشکلات راه‌های استان امکانات بیش از ۱۹ استان در لرستان حضور پیدا کردند که در ۴۵ روز اول در عملی بی‌سابقه یک هزار متر پل در استان نصب شد.

شرفی با اشاره به اینکه تا به امروز ۳۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان در حال بهسازی است، تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها در حال حاضر ۳۵ درصد است.

او  با بیان اینکه در ۸ ماهه امسال بیش از سه میلیون تن بار در راه‌های استان جابجا شده است، خاطرنشان کرد: در طی هشت ماه گذشته بیش از یک میلیون سفر در جاده‌های استان رخ داده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمی
۰۸:۱۷ ۰۳ دی ۱۳۹۸
با سلام
ضمن تقدر از زحمتکشتان در مجموعه راهداری استان لرستان خواهش میکنیم فکری هم به حال جاده ازنا شازند بکنید تلفات و تصادف در اون جاده بیداد میکنه ، حجم ترانزیت در این جاده بیشتر از جاده است ، شوتی ها هم امان راننده ها رو بریدن
متشکرم
آخرین اخبار