اجرای عملیات امدادی در منطقه شهرک دانشگاه اهواز

مسئول پایگاه مقاومت بسیج مقداد شهرک دانشگاه اهواز گفت: بیش از ۱۵۰ نفر نیروی جهادی در قالب تیم‌های عملیاتی در سطح منطقه شهرک دانشگاه اقدام به تخلیه وسایل برقی و انتقال به محل ایمن کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین حلفی مسئول پایگاه مقاومت بسیج مقداد شهرک دانشگاه اهواز گفت: با همکاری و امدادرسانی نیرو‌های جهادگر بسیج، خیابان‌ها و خانه‌های ۲ منطقه شهرک دانشگاه و کوی علوی اهواز از آب و فاضلاب پاکسازی شدند.

او افزود: بیش از ۱۵۰ نفر نیروی جهادی در قالب تیم‌های عملیاتی در سطح منطقه شهرک دانشگاه اقدام به تخلیه وسایل برقی و انتقال به محل ایمن کردند.

حلفی بیان داشت: فاز اول امداد رسانی در مدت ۲ روز انجام شد و پس از کمک به خانواده‌های گرفتار حدود یک هزار پرس غذای گرم اقلام اولیه از جمله پتو، لباس گرم، مواد شوینده، دارو، آب آشامیدنی و نان نیز بین اهالی که امکان تردد نداشتند توزیع شد.

مسئول پایگاه مقاومت بسیج مقداد شهرک دانشگاه تصریح کرد: در فاز سوم از امداد رسانی، باتوجه به بالا آمدن فاضلاب در منازل موضوع تخلیه، پاکسازی و ضدعفونی لوازم منزل خانواده‌های آسیب دیده آغاز شد که این عملیات ادامه دارد و اگر خانواده‌ای نیاز به کمک داشته باشد نیرو‌های جهادی آماده خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.