شناسایی سه مورد تخلف انتخاباتی در گناباد و بجستان

فرماندار گناباد گفت: سه مورد تخلف زودهنگام داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی گناباد و بجستان مشاهده و مراتب به مراجع مسئول گزارش شده است.

تخلفات انتخاباتی در گناباد و بجستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حامد قربانی فرماندار گناباد گفت: مسئولیت هرگونه تبلیغ زودهنگام انتخاباتی در چنین مراسم و اجتماعاتی بر عهده برگزارکنندگان آن‌ها می‌باشد.

او تصریح کرد: نمایندگان همه سلایق سیاسی فعال در شهرستانا‌های گناباد و بجستان در مدت زمان تعیین شده برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده و همین افراد با حضور در محافل خصوصی به دنبال یارگیری هستند.

فرماندار گناباد با بیان اینکه امسال ۲۸ نفر در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنباد و بجستان ثبت نام کرده اند، گفت: تاکنون دو نفر از این تعداد اعلام انصراف از ادامه حضور در انتخابات کرده‌اند.

قربانی افزود: صلاحیت همه افراد ثبت‌نام شده، از سوی هیات اجرایی حوزه گناباد و بجستان بررسی، تایید و به هیات نظارت خراسان رضوی منعکس شده است و نظر قطعی هیات نظارت استان ۲۲ دی ماه  به نامزد‌ها اعلام خواهد شد.

او ادامه داد: بر این اساس در چارچوب جدول برنامه زمان‌بندی روند انتخابات، داوطلبان تایید صلاحیت شده نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ظرف روز‌های ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه آتی فرصت برای تبلیغات انتخاباتی دارند.

فرماندار گناباد گفت: احزاب، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نقش مهم و موثری در گرم کردن تنور انتخابات دارند لذا می‌بایست فعالیت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

انتهای پیام//ح. ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ر.ا
۰۶:۴۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
ما که چیزی ندیدیم
آخرین اخبار