تراکتور سازی ترمز شهر خودرو را در تبریز کشید

دیدار حساس دو تیم شهر خودرو مشهد و تراکتور سازی تبریز معوقه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد.

تراکتور در نیمه اول ترمز شهر خودرو را کشیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  تراکتور پس از پنج هفته ناکامی که چهار باخت داشت و تنها یک تساوی به دست آورده بود، در دو مسابقه گذشته‌اش با ساکت الهامی دوباره توانسته نتایج خوبی بگیرد و برد‌های ارزشمندی مقابل فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمانِ شکست‌ناپذیر به دست آورد.
 
شاگردان یحیی گل محمدی هم با کسب ناتیج خوب همچنان مدعی بودند و انگیزه بالایی برای کسب سه امتیاز این بازی داشتند.
 
بازی  تراکتور سازی تبریز با شهر خودرو مشهد، معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز با داوری حمید حاج‌ملک برگزار شد.
 
لحظات مهم بازی به این شرح است:
پس از کشمش دو تیم و موقعیت های به دست آمده برای باز کردن دروازه حریف، سرانجام در دقیقه ۳۷ بازی، میثم تیموری با پاس عرضی توپ به رضا اسدی، تراکتور سازی تبریز را یک بر صفر  جلو انداخت.
 
با شروع نیمه دوم بازی در دقیقه ۵۰ مسعود شجاعی، دروازه سید مهدی رحمتی را گشود و تراکتور را به گل دوم رساند.
 
با پیش افتادن تراکتور سازی، شاگردان گل محمدی نا امید نشدند و در دقیقه ۵۳ با ضربه سر شیرجه‌ای محمدحسین مرادمند یکی از گل های خورده را جبران کردند.
 
در دقیقه ۷۲ بازی اشکان دژاگه با شوت بیرون پای زمینی تراکتور را به سومین گل خود در این بازی رساند.
 
سرانجام پس از ۹۲ دقیقه نبرد در میانه میدان، دو تیم تراکتور سازی تبریز و شهر خودرو با نتیجه نهایی ۳ بر یک به نفع میزبان، زمین مسابقه را ترک کردند.
 
پس از کسب امتیازات این بازی تراکتورسازی با کسب  ۲۷ امتیاز بازی به جایگاه پنجم جدول صعود کرد و شهر خودرو با ۲۸ امتیاز در جایگاه چهارم باقی ماند.
 
در این دیدار امین قاسمی نژاد، اکبر صادقی و مرتضی خراسانی، بازیکنان تیم شهر خودرو از داور کارت زرد دریافت کردند همچنین  بازیکنان تیم شهر خودرو به شدت از داوری حاج ملک ناراضی بودند.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار