افتتاح نخستین باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاهی کاشمر

نخستین باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاهی کاشمر با ظرفیت برگزاری مسابقات ملی افتتاح شد.

افتتاح نخستین باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاهی کاشمربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  امیر زارعی معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: جهت استفاده از ظرفیت و شناساندن ورزش شهرستان‎ها به کل کشور  در برنامه ریزی های امسال سعی شده حتی مسابقات کشوری نیز در شهرستان‌ها برگزار شود.

او تصریح کرد:   باتوجه به  ظرفیت دستگاه‌ها و ارگان‌های شهرستان‎ها باید برای رشد و تعالی ورزش و شناسایی و کشف استعداد‌ها استفاده بیشتری شود، کاشمر با توجه به پیشینه‎ و قهرمانان و علاقه‌مندانی که در رشته‎های مختلف ورزشی دارد می‌تواند به ورزش استان و کشور کمک کند.

 سید محمد جواد موسوی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  کاشمر نیز در این مراسم گفت:  مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر با زیربنای پنج هزار متر مربع و فضای سرپوشیده و روباز یکی از مجموعه‎های ورزشی چند منظوره استاندارد درکاشمر است.
 
او افزود : در حال حاضر امکاناتی برای ورزش‎های فوتسال، والیبال، بدمینتون، آمادگی جسمانی، بسکتبال، هندبال با جایگاه تماشاچی و سالن اختصاص تنیس، کشتی، ژیمیناستیک و ورزش‎های رزمی با امکانات تشک کشتی، تاتامی، تکنواندو، بدنسازی، شطرنج و... در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان وجود دارد.

او تصریح کرد: دانشگاه آزاد کاشمر اکنون ۱۷۰ دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی دارد و به دنبال تاسیس رشته‎های کارشناسی ارشد نیز هستیم.

انتها ی پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.