رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی

امکان تعدد لیست‌های اصولگرایان کمتر از گذشته است

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: سازوکار شورای ائتلاف اصولگرایان مقداری وسیع‌تر از دوره قبل شده و جای امیدواری است که تشتت آرا در این دوره کمتر از دوره قبل باشد.

امکان تعدد لیست‌های اصولگرایان کمتر از گذشته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محسن بنی‌هاشمی، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در خصوص همگرایی اصولگرایان، شورای ائتلاف اصولگرایان تشکیل شده که دوره پیش نیز وجود داشت و هر پنج نفر لیست شورای ائتلاف برنده شدند، این دوره نیز شورای ائتلاف وجود دارد و عملکرد وسیع تری دارد.

او ادامه داد:وجود لیست‌ها و شخصیت‌های متعدد برای رونق انتخابات ضروری است. وقتی مشکل ایجاد می‌شود که لیست‌های اصلی که پشت سر آن گروه‌های فعال و اصلی اصولگرا بوده به دو بخش تقسیم شوند. لیست‌هایی که وحدت یک جریان را نیز به هم نمی‌زنند، برای تنوع در انتخابات و افزایش حضور مردم مفید است.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: به طور مثال مشکلی که در دوره قبل به وجود آمد این بود که دو لیست اصلی داشتیم. در انتخابات شورای شهر که از سوی اصولگرایان هشت لیست وارد میدان شد، مشکلی که به وجود آمد این بود که هیچ کدام لیست اصلی نبودند، بنابراین رای پراکنده شد، اما اگر تمرکز اصولگرایان پشت یک لیست قرار می‌گرفت، مشکلی به وجود نمی‌آمد و آن لیست رای کافی را داشت.

بنی هاشمی ادامه داد: در حرف عزم وحدت میان اصولگرایان وجود دارد، اما عملا در روز‌های آخر تکلیف مشخص می‌شود، معمولا همیشه در آخر عده‌ای کار را به هم می‌زنند که این یک روال عادی است.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.