ثبت بیش از ۱۳ میلیون و ۸۲۶ هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی در اردبیل

معاون فنی ونظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۱۳ میلیون و ۸۲۶ هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

حمیدرضا عبدی، معاون فنی ونظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: از ابتدای سالجاری بیش از ۱۳ میلیون و ۸۲۶ هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

او افزود: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی با ۱ میلیون و ۷۰۲ هزار تردد در محور اردبیل -نمین و بالعکس و ۱ میلیون و ۱۴۶ هزار تخلف نیز در محور رفت و برگشت اردبیل سرعین ثبت شده است.

معاون فنی ونظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: از کل تردد ۹ ماه گذشته استان اردبیل ۱۶ درصد مربوط به تخلف عدم رعایت فاصله طولی است.

عبدی از فعالیت ۱۳۳ دوربین تردد شمار، نظارت تصویری، ثبت تخلف عبور و مرور سرعت وسامانه توزین حین حرکت در محور‌های مواصلاتی استان خبرداد.

او از رانندگان خواست با رعایت فاصله طولی خصوصا در فصول بارش سرعت مطمئنه را نیز رعایت کرده و از هرگونه سبقت‌های غیر مجاز و تخلفات حادثه ساز در جاده‌ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار