احکام مسببان حادثه سنگ نوردی اصفهان اعلام شد

با اعلام مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، نتایج تحقیق حادثه سنگ نوردی استان اصفهان کامل و آرای لازم توسط کمیته انضباطی فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی صادر شد.

احکام مسببان حادثه سنگ نوردی اصفهان اعلام شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمدشروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: با توجه به آسیب آرمان غیاثی ورزشکار عزیز کشورمان در حادثه سنگ نوردی استان اصفهان، موضوع به صورت کامل توسط فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی بررسی و احکام لازم در این خصوص صادر شده است. بر این اساس مسئول برگزاری، سرداور و مسئول ایمنی مسابقه به لحاظ تخطی از شیوه نامه برگزاری مسابقات و عدم اقدام به اخذ مجوز به ۱۸ ماه محرومیت قطعی و یک سال محرومیت تعلیقی محکوم شدند.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی افزود: همچنین مدیر برگزاری به یک سال محرومیت قطعی، شخص حمایتچی نونهال مصدوم شده به یک سال محرومیت قطعی، داور مسیر به ۶ ماه محرومیت قطعی و باشگاه ورزشی اژکهن هم به ۶ ماه محرومیت قطعی محکوم شدند.

اسبقیان تاکید کرد: برخی افراد از جمله رییس، نایب رییس، مسئول کمیته صعود‌های ورزشی هیات کوهنوردی استان اصفهان و مدیر سالن ورزشی ایثار ذوب آهن هم به دلیل عدم نظارت لازم بر حسن اجرای شیوه نامه مسابقات به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم شدند.

او در پایان در خصوص اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از وقوع حوادث مشابه گفت: اعضای کمیته انضباطی فدراسیون ضمن تذکر جدی به مقامات مسئول در هیات ورزشی استان اصفهان مبنی بر نظارت بیشتر و جلوگیری از برگزاری مسابقات بدون مجوز تاکید کردند ریاست هیات استان هم باید اطلاع رسانی لازم در این خصوص به تمام اماکن ورزشی مربوطه را به عمل آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۷ دی ۱۳۹۸
حالا هزينه درمان و ديه اين بچه رو كي ميده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۷ دی ۱۳۹۸
عجب حکمهای تأثیرگذاری!!!!
آخرین اخبار