سرپرست شرکت گاز لرستان:

مصرف گاز طبیعی در لرستان رشد ۱۴ درصدی داشته است

سرپرست شرکت گاز لرستان گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری مشترکان این شرکت بیش ازیک میلیارد و دویست میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فیروز خدایی سرپرست شرکت گاز لرستان  با اشاره به مصرف گاز در مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: سال گذشته یک میلیارو پنجاه میلیون مترمکعب گاز مصرف شده که در مقایسه با امسال مصرف گاز طبیعی رشد ۱۴ درصدی داشته است.

خدایی افزود: بخش خانگی در استان با مصرف بیش از ۵۹۰ میلیون مترمکعب گاز بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده و در بخش‌های صنعتی ۴۱۵ میلیون متر مکعب و جایگاه‌های CNG استان ۱۱۲ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده است.

او با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۲۴ شهر و ۱۶۶۳ روستا، با ۴۷۹ هزار خانوار در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، بیان کرد: در ۹ ماهه نخست امسال بطور میانگین، مصرف هر خانوار ۲۵۰۵ مترمکعب گاز طبیعی بوده است.

سرپرست شرکت گاز لرستان در خصوص پایداری جریان گاز در فصل سرد سال گفت: با بستر سازی و تقویت زیرساخت‌های خطوط انتقال و شبکه‌های گازرسانی، روند تداوم خدمت رسانی به مردم شریف استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است و امید است در سالجاری و با اجرای تمهیدات لازم هیچگونه قطعی گازی نداشته باشیم.

خدایی اضافه کرد: با اقزایش برودت هوا و افزایش مصارف گاز طبیعی در چند ماه مانده به پایان سال جاری صرفه جویی در مصرف این حامل انرژی بسیار مهم بوده و مشترکین گرامی با رعایت الگوی مصرف بهینه و رعایت دمای رفاه (۱۸ الی ۲۱ درجه سانتیگراد) شرکت گاز استان لرستان را در ارائه خدمات مستمر یاری دهند.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: وزارت نیرو ، مصرف گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.