بهسازی و بازسازی هفت هزار مترمربع آسفالت در بلوار آزادی

رئیس اداره عمران حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد گفت: عملیات روکش آسفالت ۷ هزار متر مربع از معابر کند رو بولوار آزادی آغاز خواهد شد.

بهسازی و بازسازی هفت هزار مترمربع آسفالت در بلوار آزادیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا معلم رئیس اداره عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک مشهد گفت:  ۷ هزار مترمربع معابر بولوار آزادی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی آسفالت می شود.

او در خصوص جزئیات طرح روکش آسفالت معابر آزادی ادامه داد: اجرای عملیات روکش آسفالت ۷ هزار مترمربع از معابر کندرو بولوار آزادی حدفاصل آزادی ۱ تا هفت با اعتباری ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

رئیس اداره عمران حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد با ابراز تاسف از تصمیمات نادرست مدیریت شهری سازمان‌های مختلف، گفت: متأسفانه نداشتن برنامه‌ریزی بعضی از اداره‌ها در اصول و زمان حفاری و بی‌توجهی در نظارت و رعایت نکردن اصول، علاوه بر ایجاد مشکل برای شهروندان، و ایجاد مشکلات شهری، هزینه ترمیم و بهسازی را دو برابر می‌کند و موجب پایین آمدن کیفیت کار و نشست کردن نوار‌های حفاری در دراز مدت می‌شود.

معلم  به اهمیت تامین امنیت شهروندان تاکید کرد و افزود: تامین امنیت معابر یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری‏ ها محسوب می‏ شود؛ و اقدامات اجرایی صورت گرفته نظیر عملیات بهسازی و روکش آسفالت برخی از معابر سطح منطقه یک نیز با هدف افزایش حال رفاه شهروندان و مناسب‌ سازی محیط شهری اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام// ن. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.