لزوم هدایت پژوهش های دانش آموزی به موضوعات زیست محیطی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر در بازدید از پژوهش سرای دانش آموزی این شهرستان بر لزوم هدایت پژوهش های دانش آموزی به موضوعات زیست محیطی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهروز نجاتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: امروز یکشنبه ۸ دی ماه، در بازدیدی که از پژوهش سرای دانش آموزی شهید احمدی روشن انجام شد، بر تعامل و همکاری بین ادارات تاکید گردید.

او افزود: در این نشست بر اهمیت هدایت پژوهش‌های دانش آموزی به موضوعات زیست محیطی و برگزاری کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های زیست محیطی در محیط‌های آموزشی و پژوهشی، چون پژوهش سرای دانش آموزی تأکید شد.

نجاتی بیان داشت: در این نشست با پیشنهاد همکاری‌های متقابل در این زمینه، ارتباط و تعامل مدیر گروه‌های دروس علوم پایه، چون زیست شناسی، فیزیک و شیمی با محیط زیست و معرفی گونه‌های مهم گیاهی و جانوری، چالش‌ها و فرصت‌های زیست محیطی از طریق برگزاری همایش، بازدید‌های علمی و پژوهشی و نصب و توزیع پوستر‌های آموزشی و اجرای طرح‌های زیست محیطی، چون تفکیک زباله از مبدأ درخواست شد.

عبدالغفار مطوف مدیر پژوهش سرای دانش آموزی شهید احمدی روشن گفت: نیز با استقبال از پیشنهادات و برقراری ارتباط و همکاری در زمینه آموزش و پژوهش در حوزه محیط زیست، آمادگی آن مرکز را جهت در اختیار دادن امکانات و فضای آموزشی موجود به فعالیت‌های زیست محیطی اعلام نمود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.