لزوم توجه به توسعه کشور و استفاده از بنگاه‌های زود بازده

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: توجه به توسعه کشور و استفاده از بنگاه های زود بازده مهم است چراکه باعث پیشرفت می شود.

مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سرمایه‌های ایستاده ما زیاد است، ۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه را برای توسعه کشور به حرکت درآوردیم و یکی از دلایل پیشرفت همین بنگاه‌های زودبازده بود.

او افزود: ۳ هزار طرح اشتغال زایی اجتماع محور برکت در استان خوزستان با ایجاد ۹ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم  به بهره برداری رسید.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز گفت: ما در بخش‌های مختلفی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام همکاری کرده ایم و سنگین‌ترین طرح در کار‌های و طرح‌های کلان چه در اشتغال خرد در کشور را ما با این ستاد بستیم.

او افزود: در بحث میادین نفتی، سلامت و کارخانه کاغذسازی که یکی از بزرگترین طرح‌های ملی کشور است همکاری داشتیم.

شریعتی بیان داشت: ۱۰ هزار پکیج وسایل خانه در سیل کمک شد و در بحث زلزله هم به کمک مردم مسجدسلیمان اماد بودند و در بحث بالا زدن فاضلاب هم ۲ هزار بسته لوازم خانگی به مردم کمک کرده اند که ما قدر این کمک‌ها را خوب می‌دانیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: طرح در شهر‌های شادگان، بهبهان و شوشتر به صورت ویدیو کنفرانس در بهبهان ۳۰۱ طرح با سرمایه ۳۵ میلیارد تومان و امروز ۲۴۰ طرح افتتاح می‌شود همچنین در شوشتر بهربرداری ۱۳۸ طرح اشتغالزای را داریم که  ۴۱۴ شغل ایجاد شد و سرمایه آن ۱۳ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.