حمله خانواده متوفی به جسد پدر در داخل تابوت!

خانواده اول متوفی در اعتراض به ازدواج مجدد او با بیرون کشیدن جنازه از داخل تابوت و کتک زدن آن صحنه زشتی را در مقابل چشمان وحشت زده حاضران رقم زدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد سالخورده چینی هرگز تصور نمی‌کرد که ترک زن اول و فرزندانش  آنچنان موجب خشم آن‌ها شود که پس از مرگش به جسد او حمله‌ور شوند. این مرد که حدود ۴۰ سال پیش خانواده اولش را با گرفتن زن دوم ترک کرده بود پس از مرگ مورد انتقام جویی آن‌ها قرار گرفت.

بنا به گزارش " سین چئو دیلی" چین این مرد ۴۰ سال اهل جیانگسو پس از گرفتن زن دوم در همان روستایی که خانواده اولش سکونت داشتند زندگی می‌کرد. او پس از یک دوره بیماری طولانی مدت هفته پیش جانش را از دست داد. از آنجا که هزینه برگزاری مراسم تشییع جنازه در چین بسیار بالا است زن دوم این مرد پس از مرگ او تصمیم گرفت تا صورتحساب هزینه برگزاری این مراسم را از خانواده اول متوفی دریافت کند. به همین دلیل او صورتحساب هزینه برگزاری مراسم را برای خانواده اول متوفا ارسال کرد. پسران متوفا که با دیدن صورتحساب بسیار عصبانی شده بودند خود را به محلی که تابوت پدرشان بود رسانده و با بازکردن درب تابوت به جسد او حمله‌ور شدند.

در ویدئویی که منتشر شده است لحظه حمله پسران متوفا به جسد پدرشان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که آن‌ها بسیار عصبانی به نظر می‌رسند به سمت تابوت حمله‌ور شده و پس از باز کردن درب آن جنازه پدرشان را بیرون می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد آن‌ها جنازه را روی زمین کشیده و با زدن سیلی به صورت مرد متوفی به او حمله می‌کنند. در این ویدئو صدای یکی از پسران این مرد شنیده می‌شود که فریاد می‌زند: «تو زمانی که زنده بودی زندگی ما را تبدیل به جهنم کردی! آیا واقعا فکر می‌کنی حالا که مرده‌ای ما به تو کمک می‌کنیم؟!»

بنا به این گزارش پسران این مرد پس از این اقدام عجیب بدون آنکه جسد پدرشان را به داخل تابوت بازگردانند محل را ترک کردند. پلیس چین از تحقیقات در این مورد خبر داده است.

گفتنی است؛ در حالی که اهانت پسران متوفی به جنازه پدرشان قابل توجیه نیست، در عین حال رها و ترک کردن خانواده اول توسط این مرد به دلیل ازدواج دوباره نیز عملی اخلاقی به نظر نمی‌رسد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.