اقدام وحشتناک مرد سالخورده در پیاده روی خیابان!

مرد سالخورده با اقدام وحشتناک و غیراخلاقی خود جان یک کارگر بی‌گناه را در معرض مرگ قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام وحشتناک یک مرد سالخورده اهل کشور " پرو" را به تصویر می‌کشد. این پیرمرد ویلچرسوار که با دیدن نردبانی که موجب مسدود شدن پیاده رو شده بود عصبانی شد و اقدام به کشیدن نردبان کرد. این حادثه موجب شد تا " فرنادز سانچز"، از ارتفاع ۹ متری به پایین سقوط کند. این نقاش ۴۶ ساله در حال نقاشی این ساختمان ۳ طبقه بود که ناگهان به پایین پرت شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده، چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو یک نردبان در داخل پیاده رو در حالی که با طناب بسته شده دیده می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این پیرمرد پس از رسیدن مقابل نردبان اقدام به تکان دادن شدید آن می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که با افتادن نردبان مرد نقاش نیز به پایین سقوط می‌کند. در این حادثه این نقاش بطور معجزه آسایی از مرگ گریخت. او بلافاصله به بیمارستان منتقل، اما بدلیل جدی نبودن آسیب پس از مداوای جزئی مرخص گردید. این اتفاق در منطقه " سان مارتین دپورِس " شهر پرو رخ داد.

پلیس لیما تحقیقات خود را برای شناسایی و بازداشت مرد سالخورده آغاز کرده است. پلیس هنوز سرنخی از این مرد بدست نیاورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۱ دی ۱۳۹۸
به نظر الزايمر داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۹ دی ۱۳۹۸
بعضی از انواع الزایمربهت اینطور عصبی وخشن وغیر منطقی هستند که نباید از منزل بیرون بیاییند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۱ دی ۱۳۹۸
رواني ديده بوديم اما اينجوريش رو نه !!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۰ دی ۱۳۹۸
عجب پیرمرد نادانی
این آزاد بودنش خیلی خطرناکه