اقدام خطرناک سرنشینان موتورسیکلت برای رام کردن اسب‌ها!

سرنشینان یک موتورسیکلت با اقدام خطرناک خود برای رام کردن چند اسب که در خیابان رم کرده بودند، صحنه‌ای وحشتناک را رقم زدند.

موتورسواربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تعقیب اسب‌ها معمولا صحنه‌ای است که در  فیلم‌های سینمایی دیده می‌شود اما چنین صحنه‌ای به تازگی توسط سرنشینان یک مورتوسیکلت، آن هم نه در سر صحنه فیلمبرداری فیلمی سینمایی بلکه در یک خیابان رقم خورد.

در این اتفاق که در یکی از  خیابان‌های شهر "پونا" هند رخ داد، سرنشینان این موتورسیکلت با تعقیب چند اسب که به درشکه بسته شده بودند، تلاش کردند تا آن را متوقف کنند. 

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن‌همراه ضبط شده است، اقدام پرخطر این دو جوان را برای متوقف کردن اسب‌ها به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو در حالی که اسب‌های بسته شده به یک درشکه در حال گریز در خیابان هستند و فرار می‌کنند، دیده می‌شود. لحظاتی بعد دو جوان موتورسوار به این اسب‌ها نزدیک می‌شوند و تلاش می‌کنند تا آن را متوقف کنند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که در یک یا دو صحنه چیزی نمانده بود که کنترل موتورسیکلت از دست موتورسوار خارج شود، آنها تلاش می‌کنند تا اسب‌ها را متوقف کنند. در این ویدئو مشاهده می‌شود فردی که در عقب راننده موتورسیکلت نشسته است، تلاش می‌کند تا با کشیدن افسار مانع دویدن اسب‌ها در خیابان شلوغ شود. لحظاتی بعد ناگهان سرنشین موتورسیکلت تعادل خود را از دست می‌دهد و زیر دست و پای اسب‌ها و همچنین درشکه می‌افتد. 

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این مرد جوان در حالی که دچار جراحت سطحی شده بود با خوش‌شانسی از این حادثه جان سالم به‌در برد. این ویدئو که در تاریخ ۸ دسامبر در توئیتر منتشر شد، تاکنون بیش از ۶۴۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو واکنش کاربران را نیز به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این صحنه شبیه صحنه فیلم‌های اکشن بالیوود بود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
چه جراتی داشتند اینا؟! چیزی نمونده زیر چرخ درشکه سم اسب ها له بشه!!!