لحظه تصادف شدید کامیون با کیوسک عوارضی

راننده کامیونی که با سرعتی زیاد در حال رانندگی بود بر اثر از دست دادن کنترل خودرو شدیدا با یک خودروی دیگر و کیوسک عوارض رانندگی برخورد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از محل‌هایی که رانندگان در حین رانندگی و نزدیک شدن به آن باید دقت زیادی داشته باشند و با رسیدن به آن از سرعت وسیله نقلیه خود بکاهند محل‌های پرداخت عوارض رانندگی است. نکته مهمی که بی‌توجهی یک راننده کامیون به آن حادثه‌ای وحشتناک را رقم زد.

در این حادثه که در تاریخ ۹ دسامبر در یکی از جاده‌های کشور مالزی رخ داد، سرعت زیاد و بی‌دقتی این راننده کامیون موجب وقوع یک تصادف شدید رانندگی و وارد شدن خسارت شدید به یک خودرو و کیوسک پرداخت عوارض شد. با وجود شدت این تصادف مأمور پلیسی که در داخل کیوسک عوارضی حضور داشت به‌طور معجزه‌آسایی از مرگ گریخت.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو یک خودروی بی‌ام‌و در حالی که در مقابل کیوسک رانندگی توقف کرده است و قصد پرداخت عوارض را دارد دیده می‌شود. لحظاتی بعد یک خودروی کامیون که سرعت بسیار زیادی دارد از راه می‌رسد و با شدت زیادی به این خودروی بی‌ام‌و و کیوسک عوارض برخورد می‌کند. شدت این تصادف آنقدر زیاد بود که خودروی بی‌ام‌و و کیوسک عوارض را به اطراف پرتاب کرد.

این ویدئو پس از انتشار در فیسبوک مورد توجه کاربران قرار گرفت و بیش از ۱۴۰۰ مرتبه به اشتراک گذاشته شد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. در حالی که برخی کاربران، راننده کامیون را به‌خاطر رانندگی با سرعت زیاد مورد انتقاد قرار دادند، برخی پلیس را به‌خاطر کوتاهی در عدم نصب کاهنده سرعت (ترمزگیر) در محدوده ایست عوارضی مقصر دانستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ali
۱۴:۳۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
ترمزگیر نه سرعت کاه مجید جان دلبندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
همین برنامه ها برای قشر ضعیف جامعه رانندگان هستش چراراه دور بریم تو ایران خیلی بدتر از ایناش رو دیدیم و نتونستیم کاری انجام بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
همین برنامه ها برای رانندگان هموطنیمون با کامیون های چینی رقم خورده و چه عزیزانی جونشون رو از دست دادن وزندگیهای رو از هم ویرون کردن متاسفم . ولعنت و نفرین برای تاجرای که این دست از کامیون های بی کیفیت رو به خاطر سود بیشتر وارد ایران کردن وراحت دارن زندگی میکنن و دم از انسانیت میزنن