معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام:

تدوین سند جامع دفاع مقدس از نیاز‌های استان ایلام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: تدوین سند جامع دفاع مقدس به عنوان یکی از نیاز‌های استان ایلام نیازمند توجه ویژه است.

تدوین سند جامع دفاع مقدس از نیاز‌های استان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمد نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، تبیین نقش مردم ایلام در دفاع مقدس را از کار‌های مغفول مانده در استان دانست و گفت: تدوین و سیاست گذاری سند جامع دفاع مقدس و تکمیل موزه دفاع مقدس استان از دیگر نیاز‌های استان است که باید برای آن تمهیدات لازم اندیشیده شود.

او با بیان اینکه استان ایلام در ۸ سال دفاع مقدس سنگ تمام گذاشت، بیان کرد: زن، مرد و بچه‌های این استان در دفاع مقدس نقش آفرین و موثر بودند.

معاون استاندار ایلام اظهار کرد: برگزاری کنگره عظیم شهدا از برنامه‌های ما در خردادماه سال آینده است که انتظار داریم تمام مسئولان در برگزاری آن مشارکت داشته باشند.

او در بخش دیگری از سخنانش مهمترین وظیفه‌ی تمام مسئولان نظام را تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای عنوان کرد و یادآورشد: استان ایلام در ۱۰ دوره گذشته، همواره شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بوده است.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ محمدرضا شرفبیانی تقدیر و سرهنگ محمدحسین فولادی به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام معرفی شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.