راه‌اندازی نخستین صندوق بورس شهرداری‌های کشور در خراسان رضوی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: با هدف توسعه و عمران شهری، نخستین صندوق بورس شهرداری‌های کشور در این استان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی نخستین صندوق بورس شهرداری‌های کشور در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  میثم کرمانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در نشست هم اندیشی شهرداران غرب خراسان رضوی در سبزوار، گفت: با توجه به محدود بودن منابع مالی شهرداری‌ها بهره‌گیری از ظرفیت بورس به اجرای سریعتر طرح‌های سرمایه‌گذاری این سازمان کمک می‌کند.

او همچنین با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری بین سازمان همیاری شهرداری‌های استان و انجمن توسعه سرمایه‌گذاری و عمران خراسان رضوی، تصریح کرد: تامین کالا، تجهیزات و مصالح ساختمانی، فروش اینترنتی محصولات شهر‌های کوچک و روستا‌ها برخی از مفاد این تفاهمنامه مشترک است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: طرح تجمیع منابع بانکی، استاندارد سازی تجهیزات فضا‌های سبز، هوشمندسازی و یکپارچه سازی حوزه خدمات شهری در حوزه انفورماتیک و طرح جامع ماشین‌آلات شهرداری‌ها از سایر مفاد این تفاهمنامه است.

کرمانی افزود: یکی از رویکرد‌های این سازمان استفاده از توان بخش خصوصی، شناسایی و جذب سرمایه‌گذار در طرح‌های عمرانی است.

سیدعلی کوشکی شهردار سبزوار نیز در این مراسم گفت: یکی از طرح‌های زیربنایی امسال شهرداری آغاز عملیات اجرایی مرحله نخست جاده کمربندی ضلع غربی سبزوار با نام "بزرگراه ابریشم" در مسیر شمال غرب این شهر است.

او تصریح کرد: این طرح ۲.۷ کیلومتر طول دارد و اعتبار اجرای این طرح ۲۸۰ میلیارد ریال است که برای ساخت آن ۵۰ هزار مترمربع زمین تملک شده است.

شهردار سبزوار گفت: جاده کمربندی سبزوار در مسیر حاشیه شرق - شمال - غرب این شهر با طول ۱۰ کیلومتر طی چهار مرحله اجرا و کامل می‌شود که ۲ مرحله آن هم‌اکنون زیر بار ترافیک است.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.