آغاز رزمایش بسیج در تربت‌حیدریه

رزمایش اقتدار "الی بیت‌المقدس" با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر نیروی مقاومت بسیج با عنوان "۴۰ سال مردمیاری، امنیت و خدمت" امروز در منطقه عمومی اردوگاه قدس تربت‌حیدریه آغاز شد.

آغاز رزمایش بسیج در تربت‌حیدریهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی نیک‌یاد فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت‌حیدریه در مراسم آغازین رزمایش هدف آن را ارتقای امنیت روانی برای اقشار مختلف مردم، مردمی کردن امنیت با حضور گسترده بسیجیان و مشارکت مردم، ارتقای توان رزم، سازماندهی، آمادگی و به روزرسانی تمرین‌های گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر بسیج اعلام کرد و گفت: در این رزمایش که به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت، برنامه عملیاتی به منظور جذب، سازماندهی، آموزش و ارتقای سطح کیفی و آمادگی همه جانبه نیرو‌های بسیجی مد نظر است.

او ادامه داد: این رزمایش با محور دفاعی، امنیتی و امدادی و در قالب دفاع از کوی و برزن، مقابله با اغتشاشات و ناآرامی‌ها و نیز امداد و نجات برگزار شده و تمام رزمایش‌های بسیج در راستای رصد تحرکات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دشمنان اجرا می‌شود تا با شناخت از برنامه‌ها و تاکتیک‌های دشمن برای مقابله با آن آماده باشیم.

نیک یاد افزود: در این رزمایش گردان‌ها به صورت تفکیکی هر کدام با انجام وظایف جداگانه در عملیات‌های تاخیری، مقابله با اغتشاشات و نا آرامی‌ها و نیز امداد و نجات شرکت کرده و آموزش و تمرین‌های لازم را سپری و نسبت به برنامه‌های جدید به روزرسانی می‌شوند.

بیش از ۷۰ هزار بسیجی در قالب ۲۰ حوزه مقاومت، ۱۰ کانون اقشار و ۵۰۰ پایگاه و واحد مقاومت بسیج در شهرستان تربت‌حیدریه فعالیت دارند.
 
 
انتهای پیام//ع.م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار