پیام تسلیت جمعی از مسئولین خراسان رضوی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

جمعی از مسئولین خراسان رضوی شهادت سردار انقلاب و جهان اسلام، قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، به دنبال شهادت سرباز قهرمان اسلام سردار سلیمانی، حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی شهادت این سردار سرافراز اسلام و مجاهد فی سبیل‌الله را تسلیت گفت.

پیام تسلیت جمعی از مسئولین خراسان رضوی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خراسان در پی شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»


مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ؛ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ؛ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا


ان‌شاءالله خدای متعال به ایشان (سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) اجر بدهد و تفضّل کند و زندگی ایشان را با سعادت، و عاقبت ایشان را با شهادت قرار بدهد...


مقام معظّم رهبری حضرت آیه‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدّظلّه‌العالی

شهادت سردار سرافراز اسلام و مجاهد فی سبیل‌الله سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه و همرزم رشیدش حاج ابومهدی مهندس به دست دولت تروریست و خونخوار آمریکا بر امام زمان عجّل‌ الله‌ تعالی‌فرجه‌ الشریف و نائب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای حفظه‌ الله و ملّت‌های ایران و عراق و همه مستضعفین عالم تبریک و تسلیت باد.


این شهادت پرافتخار که نشانه دیگری از ذلّت و سقوط جبهه استکبار بود، ثمره دهه‌ها مجاهدت خالصانه این سرداران دلاور و مخلص اسلام و انقلاب بود و جوشش خون پاکشان، تضمینی برای حیات و بالندگی جبهه مقدّس مقاومت تا فتح نهایی –نابودی آمریکا و اسرائیل- و رهایی ملّت‌های منطقه و برپایی تمدّن نوین اسلامی تحت لوای نصر حضرت صاحب‌العصروالزمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف خواهد بود ان‌شاءالله...


حوزه علمیه خراسان این جنایت کور و بزدلانه را قویاً محکوم نموده و ضمن اعلام همدردی با قائد عظیم‌الشأن حضرت امام خامنه‌ای سلّمه‌الله‌تعالی و تمامی ملّت‌های مظلوم منطقه که سوگوار این فقدان جانکاه هستند، اعلام می‌نماید که همچون همیشه سرباز وفادار رهبری و رهروی شهدای عزیزمان بوده و منتظر انتقام سخت این خون‌های پاک می‌باشد.


وَ مَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْها إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ
سید مصباح عاملی"

 

پیام تسلیت فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

 

پیام تسلیت جمعی از مسئولین خراسان رضوی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

 
متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت، تابش انوار الهی بر قلب مجاهدین در راه خداست.

شهید بلندمرتبه جهان اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی رزمنده‌ای خستگی ناپذیر در جبهه کفر ستیزی و مقابله با وحشی ترین دشمنان تاریخ بشریت بود که با علم به ولایتمداری و عمل به جهاد اکبر در عرصه‌ی رویارویی مستقیم با خونخوارترین و جنایتکارترین گروهک‌های تکفیری-تروریستی و حامیان انکار ناشدنی آنها؛ دولت آمریکا و رژیم صهیونیست؛ ثابت‌قدم، استوار و پیروز بود.

تقدیر الهی بر آن شد که شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ستون مستحکمی برای خیمه‌گاه ولایتمداری و وحدت تمام مردم شریف ایران اسلامی و همچنین آیینه‌ای تمام قد در به تصویر کشیدن چهره‌ی خبیث و خونخوار استکبار جهانی برای تمام عالم بشریت باشد.
 
خون ریخته‌ی شهید سلیمانی همچون تمامی شهدای راه اسلام درخت تنومند اسلام را پربارتر می‌کند تا در قلوب تمام مردم دنیا ریشه دوانده و حق را بر همگان آشکار کند.

نام، راه و مکتب ولایی او ادامه دارد و ملت شریف ایران اسلامی در سایه‌سار رهبری مدبر و مجاهد و با استعانت از درگاه الهی و امام عصرمان حضرت بقیه‌الله (عج) و پیروی از ولایت فقیه به دشمنان خدا و عالم بشریت نشان خواهند داد که خداوند از ستمکاران سخت انتقام خواهد گرفت.

اینجانب شهادت ناجوانمردانه سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله (عج)، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده محترم سلیمانی و ملت شریف ایران بالاخص مرزبانان و مرزنشینان بصیر خراسان رضوی و خانواده معزز شهدا تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه الهی برای تمام امت اسلام صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار ماشاالله جان نثار

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.