تولید بیش از ۱۲ میلیون لیتر الکل در شرکت خمیرمایه و الکل رازی

مدیر عامل شرکت خمیر مایه و الکل رازی از تولید بیش از ۱۲ میلیون لیتر الکل در این شرکت خبر داد.

علی احتشامی مدیرعامل شرکت خمیر مایه و الکل رازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه این شرکت از مجموعه شرکت‌های توسعه نیشکر و صنایع جانبی به شمار می‌رود گفت: شرکت خمیر مایه و الکل رازی با هدف تولید محصولات بیوتکنولوژی مورد نیاز بازار‌های داخلی و خارجی در سال ۱۳۷۷ موفق به اخذ موافقت اصولی و مجوز تاسیس از سازمان صنایع و معادن خوزستان شد.

او به تولید محصولاتی از جمله؛ شکر دارویی، شکر سفید، شکر قهوه‌ای و طعم دار در شرکت توسعه صنایع نیشکر و صنایع جانبی اشاره و اظهار کرد: از ضایعات نیشکر نیز محصولاتی نظیر؛ الکل، خمیرمایه، ام دی اف، نئوپان، کمپوست، باگاس و ... نیز تولید می‌شود.

احتشامی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۲ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۹۳۹ لیتر الکل تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۸۷۳ لیتر افزایش نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت خمیر مایه و الکل رازی درخصوص میزان صادرات داخلی این محصول تصریح کرد: ۳۳۷ لیتر از آن در سطح استان خوزستان و ۷ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۴۷۰ لیتر از الکل تولیدی به سایر استان‌های کشور صادر گردید.

به گفته این مقام مسئول، ۱۲۳ هزار و ۶۸۰ لیتر از الکل تولید شده در شرکت خمیر مایه و الکل رازی به خارج از کشور صادر شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.