تیم فوتبال امید در سخت‌ترین گروه است؛ نقطه قوت شاگردان استیلی

کارشناس فوتبال ایران گفت: گروهی که تیم امید ایران در آن قرار دارد بسیار دشوار است و تیم‌هایی در آن حضور دارند که هر کدامشان مدعی راهیابی به المپیک هستند.

تیم فوتبال امید در سخت‌ترین گروه است/ نقطه قوت شاگردان استیلیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال المپیک ایران صبح چهارشنبه آخرین تمرینش را در تهران انجام داد و بعد از آن راهی تایلند شد تا برای حضور در مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور یابد.

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال کشور در همین رابطه گفت: معتقدم در سخت‌ترین گروه ممکن قرار داریم و همه تیم‌های این گروه قابلیت صعود به المپیک را دارند. این کار را برای ما بسیار سخت می‌کند و تیم ما برای صعود از این مرحله راه سختی پیش رو دارد.

وی افزود: سخت‌ترین بازی همان بازی اول است که باید در آن با تیم ازبکستان دیدار کنیم. در دو دیدار تدارکاتی که با ازبک‌ها برگزار کردیم مشخص شد آن‌ها چه تیم خوبی هستند. این بازی جدا از شرایط جدولی، از نظر روحی هم برای ما بسیار حائز اهمیت است. اگر بتوانیم کار را با پیروزی آغاز کنیم، ادامه مسیر راحت‌تر خواهد شد.

مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان داشت: مشکلی که از قدیم تیم‌های المپیکی ما داشتند و در این دوره هم دیده شد، تدارکات نه چندان خوب بود. معمولا فدراسیون‌های ما نمی‌توانند آنطور که باید و شاید این تیم‌ها را برای مراحل نهایی انتخابی‌های المپیک آماده کنند. در گذشته هم از همین نقطه ضعف ضربه می‌خوردیم و همچنان هم این ضعف را داریم.

اقبالی تصریح کرد: اعزام یک هفته زودتر به تایلند اتفاق خوبی است و باعث می‌شود ساعت بیولوژیک بدن بازیکنان با افق تایلند هماهنگ شود و این موجب می‌شود مشکلات بدنی به حداقل برسد.

کارشناس فوتبال گفت: نقطه قوت تیم بازیکنان خیلی خوبی است که در آن حضور دارند. اغلب بازیکنان ما چهره‌های شناخته شده لیگ برتر هستند که در بین آن‌ها چند ستاره از جمله قائدی، نورافکن، صیادمنش و دیگران حضور دارند. سرمربی تیم بسیار باتجربه و کاربلد است، اما معتقدم کادری که او را همراهی می‌کنند از تجربه کافی بهره نمی‌برند.

وی در خاتمه بیان داشت: همه این قضاوت‌ها قبل از بازی‌ها است و باید بگذاریم بازی‌های این تیم در تایلند به پایان برسد و بعد آن را قضاوت کنیم. من امیدوارم تیم امید طلسم راه نیافتن به المپیک را شکسته و دل مردم ایران را با صعود به المپیک ۲۰۲۰ شاد کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار