حضور مردم شهر‌های مختلف در اهواز برای شرکت در مراسم تشییع سردار سلیمانی

امروز یکشنبه ۱۵ دی ماه مردم از سراسر شهر‌های خوزستان برای حضور در مراسم بزرگ و باشکوه تشییع پیکر سردار سلیمانی خود را به اهواز رساندند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، باورود سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی به اهواز، مردم از سراسر استان خوزستان خود را به اهواز رسانده تا در مراسم تشییع پیکر این شهید و همراهنش شرکت کنند.

حضور مردم شهر‌های مختلف در اهواز برای شرکت در مراسم تشییع سردار سلیمانی

قرار است امروز از ساعت ۸ صبح مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی از میدان مولوی شهر اهواز آغاز گردد.

حوالی صبح امروز بود که پیکر پاک سردار سلیمانی به همراه یارانش از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد کشور شد و مورد استقبال پرشور مردم شهید پرور قرار گرفتند.

حضور مردم شهر‌های مختلف در اهواز برای شرکت در مراسم تشییع سردار سلیمانی

سردار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی در این حمله به شهادت رسیدند.

ه حاج قاسم سلیمانی امتداد عمار و از نسل شهادت است و به آنچه که در قرآن آمده بود عمل کرد.  او در عمل محکم و سدید بود، عمل سدید یعنی به بهترین شکل کاری را انجام دادن و پای آن ایستادن. حاج قاسم پای کاری که انجام می‌داد می‌ایستاد و تنگنا‌ها و سختی‌ها را تحمل می‌کرد، اما عقب‌نشینی نکرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.