اطلاعات جدیدی از مدل‌های سری میان‌رده گوگل پیکسل

خبر‌ها حاکی از این است که گوگل قصد دارد تنها یک گوشی میان‌رده سری پیکسل را معرفی کند.

رونمایی از یک مدل میان‌رده توسط گوگلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته، گوگل با رونمایی از دو مدل گوشی میان‌رده Pixel 3a و Pixel 3a XL همه کاربران خود را متحیر کرد. در حالی که چند عنصر کیفیتی گوشی‌های سری Pixel 3 نزول کرد تا قیمت این گوشی‌ها پایین نگه داشته شود، کیفیت اصلی گوشی‌های میان‌رده گوگل در حد گوشی‌های پرچمدار باقی ماند. در نتیجه، مشتریان گوگل توانستند یک گوشی ساخت شرکت گوگل را با قیمت ۳۹۰ دلار تهیه کنند، اما همان کیفیت اصلی را تجربه کنند و البته صاحب گوشی‌هایی باشند که اولین آپدیت‌های اندروید را دریافت می‌کنند.


بیشتر بخوانید: مشخصات گوشی Realme 5i فاش شد


با فروش عالی گوشی‌های میان‌رده سال گذشته شرکت گوگل همه پیش‌بینی می‌کردند که امسال هم قرار است این شرکت گوشی‌های میان‌رده Pixel 4a و Pixel 4a XL را رونمایی کند، اما طرح‌های لو رفته از این شرکت نشان می‌دهند که گوگل قصد دارد تنها یک مدل میان‌رده رونمایی کند و در این مدل حشگر اثر انگشت به پشت گوشی بازمی‌گردد، مشخصه‌ای که در حال منسوخ شدن است. ویژگی بارزی که از Pixel 4 به مدل میان‌رده آن منتقل می‌شود، دوربین آن است که در قسمت چپ پنل پشتی آن قرار خواهد گرفت.

رونمایی از یک مدل میان‌رده توسط گوگل

بر اساس منابع آگاه، امسال گوگل قصد ندارد مدل میان‌رده Pixel 4a XL را تولید کند و به همین یک مدل Pixel 4a بسنده خواهد کرد. دلیل این هم اختلاف قیمت بین مدل‌های ان است. اختلاف قیمت ۸۰ دلاری بین دو مدل Pixel 3a و Pixel 3a XL باعث شد که فروش Pixel 3a از هم‌خانواده خود بیشتر باشد.

گفتنی است، گوشی Pixel 4a قرار است از نظر اندازه از Pixel 3a کوچکتر باشد، اما صفحه نمایش بزرگتری داشته باشد. روی این صفحه نمایش هم قرار است یک پانچ کوچک برای دوربین سلفی در نظر گرفته شود. منابع از این خبر می‌دهند که این مدل میان‌رده قرار است در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه شود. از نظر قیمت هم پیش‌بینی می‌شود، Pixel 4a با همان قیمت سال گذشته یعنی ۳۹۹ دلار در بازار عرضه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار