در بسته حوادث ۱۶ دی ماه بخوانید؛

باند سارقان احشام در ایذه متلاشی شد

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۱۶ دی ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز  دوشنبه ۱۶ دی ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

مقابله با سارقان در ایذه

حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: هفته گذشته در پی وقوع یک فقره تیراندازی با سلاح شکاری در منطقه جاده اصفهان این شهر، یک نفر مجروح شد که ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی برخی از عاملان به هویت معلوم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر که آن‌ها به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

او افزود: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس آگاهی فرماندهی ایذه، تعداد ۴ نفر با هویت معلوم در مخفی گاهشان دستگیر شدند و اموال مسروقه شامل، طلاجات، دلار و سایر اموال مسروقه، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق، یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودروی سمند که اخیرا از فروش اموال مسروقه خریداری کرده بودند، انواع سلاح‌های سرد، افشانه دفاع شخصی، مواد مخدر و مشروبات الکلی از آن‌ها کشف و ضبط شد.

سرهنگ سفید پوست بیان داشت: این افراد در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره انواع سرقت‌ها، از جمله پول، طلاجات از منازل اقرار و اعتراف کرد و ۲ نفر از مال‌خران سارقان نیز شناسایی دستگیر و مقداری اموال مسروقه از آن‌ها کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی ایذه تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، تعداد ۴ نفر به هویت‌های معلوم در مخفیگاهشان در حاشیه کوهستان از سوی ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ایذه دستگیر شدند.

این مقام مسئول گفت از نامبردگان یک دستگاه خودروی سواری که در سرقت‌ها از آن استفاده می‌شد، دودستگاه موتورسیکلت مورد استفاده سارقان در برخی سرقت‌ها از آن‌ها کشف و توقیف شد.

او ادامه داد: در تحقیقات اولیه به ۱۴ فقره سرقت احشام اقرار و اعتراف کرد و مالباختگان این سرقت شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند، همچنین تحقیقات تکمیلی جهت کشف سایر سرقت‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.