معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام خبر داد;

توزیع ۱۳ هزار و ۸۱۰ حلقه لاستیک در استان ایلام

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک سنگین و نیمه سنگین تاکنون، ۱۳ هزار و ۸۱۰ حلقه با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان توزیع شده است.

توزیع ۱۳ هزار و ۸۱۰ حلقه لاستیک در استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حسنی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک سنگین و نیمه سنگین تاکنون ، ۱۳ هزار و ۸۱۰ حلقه با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان توزیع شده است.

او با بیان اینکه توزیع لاستیک در استان ایلام با نرخ مصوب دولتی با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت از طریق نمایندگی‌های لاستیک صورت می‌گیرد، افزود: این تعداد لاستیک در قالب ۱۲ هزار و ۵۴۳ فقره حواله بین رانندگان ناوگان حمل و نقل سنگین باری و مسافری برون شهری استان توزیع شده است.

حسنی با بیان اینکه هیچ مشکل و چالشی در توزیع لاستیک وجود ندارد اظهار کرد: لاستیک‌های توزیع شده دولتی در استان در سایز‌های مختلف ۱۲ - ۲۴، ۳۸۵ و ۳۱۵ خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین است که بر اساس ضوابط قانونی مصوب در کارگروه تنظیم بازار کشور و استان توزیع شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام مطرح کرد: تاکنون بیش از ۹۳ درصد سهمیه لاستیک در استان جذب و در اختیار رانندگان قرار داده شده است.

او بیان کرد: مالکان ناوگان عمومی حمل و نقل بار و مسافر جاده‌ای سنگین و نیمه سنگین می‌توانند با در دست داشتن مدارک متعلق به خود و وسیله نقلیه شامل کارت هوشمند ناوگان، کارت ناوگان و برگ سبز مالکیت ناوگان نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز به نرخ مصوب با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدام نمایند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.