ترور سردار سلیمانی‌ نشان دهنده زبونی استکبار است

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور شیوه ناجوانمردانه ترورو سردار سلیمانی را نشان دهنده زبونی استکبار دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الاسلام حسین شهسواری در مراسم آغاز به کار هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم، ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت،گفت: سردار سلیمانی در مقابله با دشمنان مصداق اشداء علی الکفار و در مواجهه با مظلومان و فرزندان شهدا، رحماء بینهم بود.

او با بیان اینکه به واسطه پشتوانه قرآنی است که فردی می‌تواند با صلابت مردانه و گام‌های آهنین بر خاکریز شقی‌ترین دشمنان اسلام، قدم بگذارد، افزود: این سردار دلاور، شیر میدان نبرد و در عین حال منعطف‌ترین و عاطفی‌ترین فرد بود.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه نسل حاضر مصداق این آیه الهی را به چشم دید، تاکید کرد: در مکتب قرآن است که یک فرد می‌تواند همراهی تمام امت اسلامی را برای مقابله با استکبار و ایادی آن با خود داشته باشد.

حجت الاسلام شهسورای شیوه ناجوانمردانه ترورو سردار سلیمانی را نشان دهنده زبونی استکبار دانست و افزود: شیطان بزرگ برای ترور این فرمانده بزرگ جهان اسلام از پیشرفته‌ترین تجهیزات خود بهره گرفت.

او با تاکید بر اینکه باید به مکتب و کتاب آسمانی خود ببالیم، اضافه کرد: امروز حتی وزرای آمریکایی نیز رییس جمهورشان را به خاطر این حرکت تروریستی سرزنش می‌کنند.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تاکید کرد: سردار سلیمانی متعلق به یک مکان خاص نبود و بلکه به تمام جهان اسلام تعلق داشت و در هرجایی که فریاد مظلومی بلند شد، فارغ از دین و مذهب و زبان به یاری آنان شتافت.

او با بیان اینکه امروز حتی ضدانقلاب خارج نشین هم از سپهبد سلیمانی با نام سردار رشید ملی یاد می‌کند، افزود: همه ما باید با تاسی به این شهید گرانقدر عمل به قرآن را با روح، جشم و جان خود آمیخته کنیم.

حجت الاسلام شهسورای به عناوین برگزاری مسابقات قرآن کریم اشاره کرد و افزود: حفظ جزء ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم از تفسیر آیات جزء ۶ قرآن کریم از جمله عناوینی است که در هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم، شرکت کنندگان باید انجام دهند.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: گروه‌های شرکت کننده در این مسابقات، شامل روحانیون و طلاب از جمله ائمه جمعه و جماعات و مدیران، مدرسین و فارغ‌التحصیلان مدارس علوم دینی اهل سنت هستند که در ۲ بخش خواهران و برادران شرکت کرده اند.

حجت‌الاسلام شهسواری افزود: در این دوره از مسابقات ۲۰۵ نفر از روحانیون و طلاب شرکت کرده‌اند که ۴۲ نفر روحانی برادر ۳۹ نفر طلبه برادر و ۱۲۴ نفر نیز از خواهران طلبه و روحانی هستند و شاهد افزایش ۲۹.۷ درصدی شرکت کنندگان نسبت به دوره ششم هستیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.