رئیس اداره صمت بروجرد خبر داد؛

کمبود «شکر» در بروجرد

رئیس اداره صمت بروجرد با اشاره به چالش کمبود شکر در این شهرستان گفت: مردم همچنان از شکر ذخیره شده‌ای استفاده می‌کنند که اردیبهشت امسال توزیع کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید مجید آل طه از انجام ۷ هزار و ۱۱۵ مورد بازرسی از اصناف این شهر طی ۹ ماهه نخست امسال خبر داد و اظهار داشت: طی این بازرسی‌ها، ۷۰۶ پرونده تشکیل شده که بیش از ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارزش آن‌ها بوده است.

وی افزود: همچنین در طرح بعد از افزایش قیمت بنزین، حدود ۲۱۱ پرونده طی ۳ هزار و ۱۶۵ مورد بازرسی تشکیل شده که ۸ میلیارد و ۵۱۲ میلیون تومان ارزش آن بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد تصریح کرد: از اردیبهشت سال جاری قیمت‌ها ثابت بوده اند و با افزایش قیمت بنزین تنها با افزایش کرایه در حوزه حمل و نقل مواجه بودیم.

آل طه در رابطه با کمبود شکر در بازار نیز ادامه داد: در حال حاضر کارخانه شکر چالانچولان همکاری لازم را ندارد و با چالش کمبود شکر مواجه هستیم که این کارخانه قرار بود تا ابتدای این ماه شکر مصرفی مورد نیاز شهرستان را به بازار تزریق کند که این مهم تا کنون اتفاق نیفتاده است.

وی گفت: در تلاشیم از همدان شکر مورد نیاز را وارد کنیم و مردم همچنان از شکر ذخیره شده‌ای استفاده می‌کنند که اردیبهشت امسال توزیع کردیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد تاکید کرد: در حال حاضر ۹۰۰ تن شکر در میان کارخانجات ترشک و لواشک، ارده پزی ها، قنادی‌ها و … توزیع شده است.

آل طه افزود: همچنین در زمینه تأمین برنج مشکلی نداریم و در حال حاضر درصدد جذب برنج پاکستانی هستیم که هر ۱۰ کیلوگرم آن از ۸۸ تا ۹۰ هزار تومان در بازار به فروش خواهد رسید.

وی بیان داشت: در حال حاضر یک نوع برنج هندی بنام جی تی سی با ۶۶ هزار تومان قیمت در بازار به فروش می‌رسد که روزانه ۱۰ تریلی از این نوع برنج معادل ۷۰ تن تا کنون توزیع شده است.

انتهای پیام/د

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار