اشتغالزایی نانوایی‌ها در دزفول برای یکهزار و ۱۰۰ نفر

رئیس اداره صمت دزفول از اشتغالزایی ۲۶۵ واحد صنفی نانوایی برای یک هزار و ۱۰۰ نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محراب عبدالهی رئیس اداره صمت دزفول گفت: ۲۶۵ واحد صنفی نانوایی در شهرستان دزفول فعالیت می‌کنند که از این بین ۱۵۶ نانوایی در سطح شهر و مابقی نیز در حوزه روستایی قرار دارند و یک هزار و ۱۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده‌اند.

او با بیان اینکه ۲۲ واحد نانوایی نان بربری و ۳ واحد نانوایی نان سنگک در این شهرستان فعالیت دارند افزود: ۱۳۴ مورد بازرسی از طرف واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول و ۴ مورد بازدید مشترک با همراهی تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و اداره غله از واحد‌های نانوایی در سطح شهر و روستا صورت گرفته است.

عبدالهی تصریح کرد: ۱۴ تخلف صنفی احراز شد که ۶ مورد مربوط به گران‌فروشی و کم‌فروشی نانوایی‌ها و ۸ مورد نیز مربوط به استفاده از جوش شیرین بوده که به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صمت دزفول گفت: از جمله اقدامات کارگروه آرد و نان دزفول طی یک سال أخیر افزایش کمی و کیفی نظارت‌ها، ساماندهی سهمیه‌بندی آرد در برخی مناطق، اجرای طرح حذف پلاستیک از نانوایی‌ها، ساماندهی محل تجمع نانوایی‌ها و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای نانوایان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار