امام جمعه شیراز:

خروج آمریکا از منطقه تاثیر خون شهید سلیمانی خواهد بود

آیت‌الله دژکام گفت: یکی از تاثیرات شهادت و خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را خروج آمریکا از منطقه خاورمیانه دانست.

خروج آمریکا از منطقه تاثیر خون شهید سلیمانی خواهد بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در حاشیه راهپیمایی و تجمع مردم فارس برای گرامیداشت سپبهد شهید سلیمانی، گفت: پیام اجتماع بزرگ امروز مردم ایران و دیگر نقاط جهان است که آمریکا بر قدرتی خود را از دست داده و باید منطقه را ترک کند.

او همچنین با تاکید بر اینکه ترور سپهید سلیمانی بی پاسخ نخواهد ماند، تصریح کرد: انتقام خون سردار شهید قاسم سلیمانی، خروج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود که به زودی محقق خواهد شد.

امام جمعه شیراز بار دیگر تاکید کرد که انتقام سختی در انتظار آمریکا و رژیم صهیونیستی است که به زودی شاهد آن خواهیم بود.

ترور شهید قاسم سلیمانی مصداق بارز تروریست دولتی است

دادستان شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی مصداق بارز تروریست دولتی است که قطعا از ناحیه نظام جمهوری اسلامی ایران بدون پاسخ نخواهد ماند، گفت: پیام این حضور مردم در خیابان‌ها به خصوص در تشییع پیکر حاج قاسم، پیام وحدت و همدلی و بیداری نه تنها ملت ایران بلکه مسلمین جهان است.

حیدر آسیابی همچنین با بیان اینکه این اتفاق هرچند برای ما یک داغی بزرگی بود و همه مردم ایران احساس کردند یکی از اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند اما این اقدام جنایتکارانه بی پاسخ نمی‌ماند، افزود: خون با برکت شهید سلیمانی باعث شد انسجام ملی ما بیشتر شود.

او ادامه داد: این اتفاق باعث شد که خواص ما هم متوجه شوند که هیچ امیدی به آمریکا و شیطان بزرگ نیست.

دادستان شیراز یادآور شد: بی جهت نبود که امام از اول انقلاب اسلامی بحث شیطان بزرگ را به آمریکا نسبت دادند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بحث بی اعتمادی به دولت آمریکا را همیشه مطرح می‌کردند.

شهادت سلیمانی مایه عزت و برکت جمهوری اسلامی است

محمدرضا امیری، فرماندار شیراز نیز با بیان اینکه سردار سلیمانی در زندگی‌اش مایه عزت و افتخار جمهوری اسلامی و ایران بود و شهادتش نیز مایه برکت بود و برکات زیادی این شهادت به دنبال داشت، افزود: با اجتماع عظیم مردم در سراسر کشور و جهان در حمایت از راه شهید سلیمانی، مشاهده می‌کنیم انسجام در بین مردم ایجاد شده و این به برکت خون شهید سلیمانی است که باید قدر این سرمایه‌ها را بدانیم.

شهادت سردار سلیمانی موجب رویش سرداران دیگر خواهد شد

عنایت الله رحیمی استاندار فارس گفت: شهادت ایشان موجب اتحاد جبهه حق و جبهه ضد کفر در سراسر دنیا شده که نمود آن را در کشور‌های مختلف مشاهده می‌کنیم.

او ادامه داد: این اقدام نوید بخش آن است که جبهه کفر و استکبار رو به ضعف و نابودی است و همانگونه که خداوند وعده داده مستضعفین پیروز این نبرد خواهند بود.

استاندار فارس گفت: حضور در صحنه مردم همیشه نشانگر جایگاه کشور را در صحنه بین المللی تقویت کرده است که این اتحاد و همدلی ایجاد شده می‌تواند زمینه ساز یک انقلاب فراگیر اسلامی در سراسر دنیا باشد که به معنای انقلاب حق و حاکمیت تسلط حق بر دنیا خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار