سولسشیر در آستانه اخراج از منچستر

مسئولان باشگاه منچستریونایتد به دنبال تغییر سرمربی در نخستین فرصت هستند.

سولسشیر در آستانه اخراج منچستربه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال منچستریونایتد و منچسترسیتی در چارچوب رقابت‌های جام اتحادیه به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود آبی شاگردان پپ به پایان رسید. اما نکته حائز اهمیت این دیدار، شرایط نابسامان سرمربیان دو تیم است. گواردیولایی که نزدیک به یک ماه است شایعاتی مبنی بر جدایی اش از این تیم شنیده می‌شود و صدرنشینی لیورپول و قهرمانی احتمالی این تیم نیز آتشی شده برای گرم شدن بازار جدایی اش و به همین دلیل برد در دربی منچستر قوت قلبی بود تا هواداران با حمایت این سرمربی خلاق، فرصتی دوباره برای حضور در فصل آینده لیگ جزیره به او داده باشند.

از سویی دیگر، سولسشیر همراه با ترکیب نسبتا ضعیف و بی هدف خود به مصاف گواردیولا رفت. سولسشیر که می‌توانست با پیروزی در این دیدار حدقل پس از چند فصل یک جام را به هوادارن این تیم هدیه کند، باخت تا وضعیت را از آن چه که هست برای خود حاد‌تر کند.

شنیده می‌شود مدیران این تیم به دلیل افت سهام این باشگاه تصمیم نهایی شان تغییر سرمربی است که بتواند این تیم را در بین ۵ تیم برتر لیگ جزیره حفظ کند یا به نوعی یادگار الکس فرگوسن در میان «تاپ سیکس» معروف باشد.


بیشتر بخوانید:منچستریونایتد ۱ - منچسترسیتی ۳/ آتش بازی سیتیزن‌ها در تئاتر رویا‌ها


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار