کلانی در حاشیه تمرین تیم ملی امید:

این تیم، امید‌های ما را به ثمر می‌رساند/ با خارجی‌ها میانه خوبی ندارم/ بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا هم نمی‌توانند برای چند سال پیاپی قهرمان شوند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی امید می‌تواند امید‌های ما را به ثمر برساند و پس از چهل سال انتظار باعث خوشحالی ایرانیان شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کلانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین تیم ملی امید اظهار داشت: تیم ملی امید می‌تواند امید‌های ما را به ثمر برساند و پس از چهل سال انتظار باعث خوشحالی ایرانیان شود. روابط خوبی میان اعضای تیم ملی امید وجود دارد و اگر همه به این تیم کمک کنند و تیم را به حاشیه نبرند، اتفاقات خوبی خواهد افتاد. باید شرایطی ایجاد کنیم تا تیم امید در آرامش به کارش ادامه دهد و مطمئنا موفق خواهد شد و ما را سر بلند خواهد کرد.

این تیم امید امید‌های ما را به ثمر می‌رساند/ با خارجی ها میانه خوبی ندارم/ بزرگ ترین تیم های دنیا هم نمی توانند برای چند سال پیاپی قهرمان شوند

استیلی می تواند تیم امید را به المپیک برساند

کلانی در پاسخ به این سوال این سوال که آیا استیلی توانایی رساندن تیم ملی امید به المپیک و شکستن طلسم ۴۰ ساله را دارد، گفت: صد در صد استیلی می‌تواند این کار را انجام دهد البته تمام مربیان قبلی شخصیت‌های خوبی بودند، اما به علت یکسری اختلاف سلیقه نتوانستند به کارشان ادامه دهند، اما استیلی و کادر او از ابتدا در جمع کردن این بازیکنان و رشد آن‌ها نقش داشتند و در نهایت تصمیم بر این شد که تمام وظایف و اختیارات فنی برعهده استیلی باشد. بازیکنان تیم امید هم جدا از این که در کدام تیم لیگ برتری بازی می‌کنند، احترام خاصی برای استیلی و دستیاران او قائلند. نوع رفتاری که کادرفنی با بازیکنان دارد، همبستگی خوبی میان اعضای تیم به وجود آورده و این همبستگی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت است.


بیشتر بخوانید: صیادمنش به تیم امید اضافه می‌شود


مشکلات پرسپولیس برطرف خواهد شد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط این روز‌های این تیم عنوان کرد: به هر حال تفکرات ۲ نفر نمی‌تواند مانند هم باشد و تفاوت‌هایی وجود دارد. برانکو به مدت ۴ سال سرمربی تیم بوده و پرسپولیس را که شرایط نابسامانی به جایی رساند که موفقیت‌های زیادی کسب کرد. پرسپولیس پس از برانکو در شرایط سختی قرار گرفته، زیرا تمام تیم‌های لیگ برتری از ابتدا تلاش می‌کردند در برابر پرسپولیس بایستند و توانایی‌های بیشتری از خود نشان می‌دادند؛ بنابراین در شروع کار مشکلاتی به وجود آمد، به ویژه در این چند ماه اخیر حواشی‌های زیادی پیرامون پرسپولیس به وجود آمد. همچنین تغییرات مدیریتی که به دلایل مختلف صورت گرفت برای پرسپولیس که روند فوق العاده‌ای داشت، مانند یک سکته بود، اما این مشکلات برطرف خواهد شد.


بیشتر بخوانید: استیلی: همه بازیکنان باید در بازی‌های دوستانه حضور داشته باشند/ از شهردار تهران خواستم به تمرینات مان بیاید/ لژیونر‌ها به تیم اضافه می‌شوند


با خارجی ها میانه خوبی ندارم

کلانی که عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال است در واکنش به پرداخت نشدن حقوق ویلموتس و تهدید او به قطع همکاری با تیم ملی گفت: عضویت من در کمیته فنی افتخاری است. نزدیک به ۷ ماه در ایران نبودم و پیش از آن هم در جلسات حضور فعالی نداشتم و به خاطر احترام زیادی که برای دوستانم قائل بودم گاهی اوقات در جلساتشان شرکت می‌کردم. در کمیته فنی رای اکثریت تقدم دارد و اگر عقیده بنده در مورد مسئله‌ای منفی یا مثبت باشد، این امکان وجود دارد که همسو با نظر اکثریت نباشد و مورد توجه قرار نگیرد، اما باید بگویم من با هیچ کدام از خارجی‌ها میانه خوبی ندارم و این فقط به ورزش بر نمی‌گردد. به جز کشورم و ایرانیان برای هیچ کسی ارزش قائل نیستم. اسمم را هم می‌توانند هر چیزی دوست دارند بگذارند. ممکن است گاهی سکوت کنم، حرفی نزنم و با آن‌ها برخورد خوبی داشته باشم، اما می‌دانم که آن‌ها همیشه برای منافع خودشان با چاپلوسی و سوء استفاده از حسن نیت ما قدم جلو می‌گذارند، اما در آخر کار همیشه از آن‌ها لطمه خورده ایم. شخصی مانند کی روش فقط به فکر حفظ کردن خودش بوده و گاهی اوقات ظاهر سازی‌هایی انجام می‌داد. ویلموتس هم مانند کی روش است و تمامی آن‌ها مانند هم. آن‌ها در ظاهر پرچم ایران به دست می‌گیرند و از ایران به عنوان وطن دومشان نام می‌برند، اما در جایی که باید، ذره‌ای گذشت برای تیم ملی ندارند.


بیشتر بخوانید: بازیکن تیم امید فوتبال: اگر رقابت نباشد، فوتبال معنی ندارد/ می‌خواهیم هر رقیبی را شکست دهیم


بزرگ ترین تیم های دنیا هم نمی توانند برای چند سال پیاپی قهرمان شوند

او در واکنش به این که پرسپولیس رده دوم جدول را در اختیار دارد، اما هواداران از عملکرد تیم رضایت ندارند گفت: آیا در تمام دنیا تیمی وجود دارد که برای ۶، ۷ سال پیاپی در بالاترین سطح بازی کنند و هر سال قهرمان شوند؟ حتی تیم‌های بزرگی مانند بایرن مونیخ، بارسلونا، رئال مادرید و منچستر یونایتد با امکاناتی که دارند نتوانستند این گونه موفقیت هایشان را تکرار کنند. برانکو زرنگ بود و می‌دانست به علت تغییراتی که رخ می‌دهد، امکان کسب جام چهارم وجود ندارد. کادر مدیریتی پرسپولیس مصمم است کاری کند که تیم بهترین نتایج را کسب کند. انصاری فرد و باقی کسانی که در هیئت مدیره هستند، واقعا زحمت می‌کشند و با بردباری مسائل و مشکلات را تحمل می‌کنند، اما باید نگاهی باز‌تر به این قضیه داشت و بدون تعصب نگاه کرد.

پرسپولیس و استقلال به اندازه کافی از ظرفیت هایشان بهره نمی برند

تیم های استقلال و پرسپولیس مورد توجه اکثر فوتبالدوستان هستند، اما همه استقلالی و پرسپولیسی نیستند و برخی اوقات مشکلاتی برای این تیم‌ها پیش می‌آید و دوستان در قبال آن چشم هایشان را می‌بندند. پرسپولیس نیز در حال حاضر با مشکلاتی مواجه است و ما در برخی بخش‌های باشگاه ضعف‌هایی داریم، اما باید سعی کنیم این ضعف‌ها را تا فصل بعدی جبران کنیم. به جز پرسپولیس و استقلال کدام تیم‌ها هستند که هر شهری می‌روند حداقل ۲۰ هزار طرفدار داشته باشند، اما این ۲ باشگاه از تبلیغات و دیگر مسائل، به اندازه کافی بهره می‌برند. مدام هم می‌گویند که این ۲ باشگاه دولتی هستند، اما آیا به جز ۱، ۲ باشگاه، باشگاهی هست که به معنای واقعی خصوصی باشد و از دولت کمک نگیرد؟ در واقع تیم‌های استقلال و پرسپولیس بیش از تمام تیم‌های دیگر مشکلات دارند و باید به مشکلات این تیم‌ها و تیم های جنوبی پرداخته شود.

انتهای پیام/

اظهارات حسین کلانی در حاشیه تمرین تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار