استیلی: همه بازیکنان باید در بازی‌های دوستانه حضور داشته باشند/ از شهردار تهران خواستم به تمرینات مان بیاید/ لژیونر‌ها به تیم اضافه می‌شوند

حمید استیلی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال امید توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی، سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان در حاشیه تمرین امروز تیم امید اظهار کرد: شرایط مان خوب است و فدراسیون هم به ما کمک می‌کند. امروز در زمین شماره ۲ آزادی تمرین می‌کنیم. سعی کردیم بازیکنان را سریع به اردو بیاوریم. بازی برخی از بازیکنان در لیگ تمام شده است. بعد از بازی تیم‌های پیکان و سایپا نیز گروهی دیگر به تیم دعوت می‌شوند. گروه آخر نیز روز شنبه به ما می‌پیوندند.

استیلی: در بازی‌های دوستانه باید همه بازیکنان حضور داشته باشند/ از شهردار تهران خواستم به تمرینات مان بیاید/ لژیونر‌ها به تیم اضافه می‌شوند

بازی های لیگ یک را هم زیر نظر داریم

او ادامه داد: یکشنبه به اندونزی می‌رویم. ۲۲ و ۲۵ آبان ۲ بازی با تیم امید اندونزی برگزار می‌کنیم و سپس راهی قطر می‌شویم. یک بازی نیز با امید قطر انجام می‌دهیم. مهم است که همه بازیکنان را در این بازی‌ها داشته باشیم. چون فیفادی نیست، بازی با قطر، لژیونر‌های مان را در اختیار نداریم. اما با اندوزی، صیادمنش، مهدی خانی و دلفی را خواهیم داشت. لیگ یک را هم در نظر داریم و با مربیان شان در ارتباطیم. می‌خواهیم بهترین تیم را روانه رقابت‌های تایلند کنیم.


بیشتر بخوانید: نورافکن همراه تیم ملی امید به اندونزی می‌رود


از ویلموتس خواستیم تا برخی از بازیکنان را به تیم بزرگسالان نبرد

سرمربی تیم امید در خصوص حمایت‌هایی که از این تیم می‌شود، بیان کرد: سعی مان را می‌کنیم و از لحاظ مالی این تیم باید حمایت شود. دیداری را با آذری جهرمی داشتم تا کمکی به ما بکنند. با رئیس یکی از اپراتور‌های همراه نیز جلسه‌ای داشتم و از شهردار تهران هم خواستم تا یک روز به تمرین تیم مان بیاید. باید یک تیم خوب درست کنیم و مسائل حمایتی باید وجود داشته باشد. البته فدراسیون به خاطر برخی مشکلات، در مشکل به سر می‌برد. همه در حال کمک هستند. از باشگاه‌ها هم تشکر می‌کنم. با فتاحی هماهنگ کرده بودم که تاریخ برخی بازی‌ها را تغییر بدهد، اما امروز شنیدم که او از سازمان لیگ رفته است. با نفر بعدی باید صحبت کنیم. با مربیان برخی تیم‌ها صحبت کردیم تا تاریخ برخی از بازی‌ها تغییر کند. امیدوارم تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. از ویلموتس هم خواستیم تا برخی از بازیکنان را به تیم بزرگسالان نبرد، چرا که آن‌ها می‌توانند جایگزینی برای بزرگسالان داشته باشند، اما ما نداریم. بازی با استرالیا همه را نداشتیم اما در دیگر دیدار‌ها این موضوع برای مان مهم است.

استیلی: در بازی‌های دوستانه باید همه بازیکنان حضور داشته باشند/ از شهردار تهران خواستم به تمرینات مان بیاید/ لژیونر‌ها به تیم اضافه می‌شوند


بیشتر بخوانید: بازیکن تیم امید فوتبال: اگر رقابت نباشد، فوتبال معنی ندارد/ می‌خواهیم هر رقیبی را شکست دهیم


با تاج و ساکت صحبت کردم تا به ما کمک کنند

او درباره دعوت شدن برخی از بازیکنان تیم امید به تیم بزرگسالان اضافه کرد: به جز محبی، غلامی و صیادمنش، ۳ بازیکن دیگر هم در تیم بزرگسالان عضویت داشتند. ما  اگر می‌خواهیم با قطر بازی کنیم، باید با تمام قوا به مصاف آن‌ها برویم. با تاج و ساکت صحبت کردم تا به ما کمک کنند. باید از تمام ظرفیت مان برای بازی‌های دوستانه‌ای که به سختی هماهنگ می‌کنیم، استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
شهردار مفتی بیایند به تماشا ، بعد شما مقدار متنابهی پول از ایشان بگیرید .. بعد اقای شهردار در مصوبه ای این پول را به یکی از اقلام اضافه کنند و از مردم بگیرند؟
آخرین اخبار