معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

ایجاد مرکز نگهداری معتادان متجاهر ضروری است

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: جمع آوری معتادان متجاهر و راه اندازی کمپ ویژه نگهداری آن‌ها در استان در اولویت قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: به دلیل نزدیکی به تهران و استان البرز ایجاد یک مرکز نگهداری معتادان ضروری است لذا باید اجرای طرح ماده ۱۶ از سوی سپاه و بسیج پیگیری شود و ما آمادگی داریم آن را راه اندازی کنیم البته این کار شرایط و ضوابطی دارد که بایستی مهیا شود.

حبیبی اضافه کرد: اعتیاد پدیده پیچیده و بسیار مخرب و خطرناکی است که بی توجهی و غفلت به آن می‌تواند پیامد‌های ناگواری داشته باشد به همین دلیل خانواده‌ها باید به صورت مستمر مراقب رفتار فرزندانشان باشند تا به دام اعتیاد نیفتند و این کنترل باید در مدارس و دانشگاه‌ها و محلات هم تشدید شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ضرورت داشتن شهری با نشاط را در افزایش سلامت اجتماعی مؤثر دانست و گفت: باید کمک کنیم تا در شهر هیچ معتادی دیده نشود و جمع آوری آن‌ها در دستور کار شهرداری‌ها و نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

او افزود: از شهرداران بویژه در شهر‌های بزرگ انتظار داریم همراهی کنند تا شهر‌ها از وجود معتادان پاکسازی شود، زیرا هر چقدر تعداد مناطق آسیب پذیر کمتر باشد برخورد با این پدیده راحت‌تر است.

انتهای پیام/ک

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار