لیگ برتر بسکتبال/ کار آسان مدعیان در هفته هفدهم

در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال امروز (پنجشنبه) ۶ دیدار برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال امروز (پنجشنبه) با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود. در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های هفته هفدهم تیم بسکتبال ذوب آهن از پتروشیمی بندر امام پذیرایی می‌کند. شاگردان مهران حاتمی پس از ۲ برد متوالی سرانجام هفته گذشته به توفارقان آذر شهر باختند تا روند پیروزی آن‌ها متوقف شود. آن‌ها حالا در یک بازی سخت باید از تیم دوم جدول رده بندی یعنی پتروشیمی بندر امام پذیرایی کنند.

شاگردان کوهیان این روز‌ها شرایط خوبی دارند و تنها یک امتیاز با تیم نخست جدول یعنی شهرداری گرگان فاصله دارند. آن‌ها امیدوار هستند با پیروزی در این بازی و توقف شهرداری گرگان صدر جدول رده بندی را پس بگیرند. تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم در دیگر بازی مهم امروز در شهرکرد به مصاف رعد پدافند هوایی این شهر می‌رود. این بازی برای شاگردان شاهین طبع سخت نیست و می‌توانند به آسانی با پشت سر گذاشتن حریف نه چندان قدرتمندشان صدر جدول رده بندی را حفظ کنند.

پالایش نفت آبادان این هفته کار آسانی دارد و باید از نیروی زمینی قعر نشین پذیرایی کند. شیمیدر قم هم که این روز‌ها نتایج خوبی می‌گیرد این هفته میزبان توفارقان آذرشهر است و کار نسبتا سختی در پیش دارد. شورا شهرداری قزوین هم که با حضور تاجیک شرایط بهتری را تجربه می‌کند این هفته از مهرام تهران پذیرایی می‌کند.

آویژه صنعت پارسای مشهد هم در یک بازی مهم میزبان شهردرای بندر عباس است. ۲ تیم شرایط خوبی دارند و این بازی می‌تواند رقابت جذابی میان ۲ تیم باشد. دیدار تیم‌های بسکتبال اکسون تهران و مس کرمان هم که قرار بود به میزبانی کرمانی‌ها پیگیری شود لغو شد.

  • پالایش نفت آبادان – نیرویی زمینی، ساعت ۱۶
  • شورا و شهرداری قزوین – مهرام تهران، ساعت ۱۶
  • آویژه صنعت پارسا مشهد – شهرداری بندرعباس، ساعت ۱۶
  • رعد پدافند هوایی شهرکرد – شهرداری گرگان، ساعت ۱۶
  • شیمیدر قم – توفارقان آذر شهر، ساعت ۱۶
  • ذوب آهن اصفهان – پتروشیمی بندر امام، ساعت ۱۶

بیشتر بخوانید :

مهرام برنده دربی تهران / نگاهی به هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال

هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال/ زمان ۲ دیدار تغییر کرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار