نامگذاری یک میدان و یک مدرسه فراهان به نام سردار قاسم سلیمانی

با همکاری و هماهنگی مسئولان شهرستان فراهان یکی از میادین و مدارس شهر فرمهین به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در پی شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یکی از میادین و مدارس شهر به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد.

نامگذاری یکی از میادین و مدارس فراهان به نام سردار قاسم سلیمانی

این نامگذاری با همکاری و هماهنگی مسئولان شهرستان فراهان و به پاس مجاهدت و رشادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی انجام شد تا تداعی همیشگی یاد و خاطر این شهید گرانقدر باشد.

در این مراسم مدرسه ارمغان دانش فراهان با حضور مسئولان و مردم به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی مزین شد.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرده بود و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی روز‌های شنبه، یک شنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهاردهم، پانزدهم، شانزدهم و هفدهم دیماه ۹۸ در شهر‌های کربلا، نجف، اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان تشییع و در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.