توزیع ۱۰ هزار تن شکر دولتی در لرستان

معاون بازرگانی سازمان صنعت لرستان از آماده توزیع ۱۰ هزار تن شکر در میان واحد‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حسین دالوند معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۱۰ هزار تن شکر با نرخ مصوب دولتی آماده توزیع میان واحد‌های صنعتی استان است.

حسین دالوند روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: همچنین طی ۴۵ روز گذشته هفت هزار تن شکر و ۲ هزار تن برنج با نرخ مصوب دولتی میان واحد‌های عمده فروشی و و عرضه کالا توزیع شده است.

او تصریح کرد: ذخایر کالا‌ها و اقلام استراتژیک استان وضعیت مطلوبی دارد به نحوی که برای این مهم و به دلیل تکمیل ظرفیت انبار‌های استان، از مکان‌های ذخیره استان‌های همجوار استفاده شده است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: در جلسه تنظیم بازار کشور مقرر شده میادین میوه و تره بار فعال شوند که این امر به شهرداری موکول و موظف شد تاچند روز آینده مکان‌هایی را اعلام و سازمان صمت نیز افرادی را برای عرضه میوه و تره بار معرفی کند.

دالوند تاکید کرد: انبار‌های خالی که در تملک تعاونی‌های سطح استان هستند در اختیار اداره غله قرار بگیرند تا این اداره بتواند موجودی و ذخایر استان را به انبار‌های استیجاری انتقال دهد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.