درمان بیماری‌ها و رفع نیازمندی‌ها در روستاهای ذکری و گل نی خراسان جنوبی

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از تلاش جمعیت هلال احمر برای رفع بیماری پوستی و رفع نیازمندی‌ها در روستاهای ذکری و گل نی در درمیان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بخشی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به شیوع بیماری پوستی در ذکری و گل نی، گفت: از آغاز شناسایی این بیماری در دو روستای محروم و مرزی، اقدامات هلال احمر در قالب درمان و پیشگیری از شیوع بیشتر شروع شد.

او با بیان اینکه دارو‌های مورد نیاز توسط پزشک داوطلب هلال احمر تامین و در بین بیماران توزیع شده است، افزود: همچنین در قالب اعزام کاروان‌های سلامت، افرادی متخصص از تهران در دو نقطه ذکری و گل نی حضور یافته‌اند که کمک‌های زیادی در رفع بیماری افراد این دو روستا داشته است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه هفتمین کاروان سلامت هلال احمر خراسان جنوبی به منظور ارائه خدمات درمانی در این نقطه حضور یافته‌اند، تصریح کرد: طی این سفر به ۱۴۰ نفر خدمات درمانی ارائه شده است.

بخشی از توزیع ۱۰۰ بسته غذایی و تعدادی البسه بین نیازمندان خبر داد و افزود: این اقلام به ارزش ۳۲ میلیون تومان و با همکاری آموزش و پرورش و هلال احمر بین اهالی منطقه توزیع شد.

او با بیان اینکه در پنج کاروان پزشک متخصص پوست و داوطلبانی از مازندران حضور داشته‌اند، یادآور شد: ارائه آموزش‌هایی پیرامون نحوه برخورد با بیماری‌های پوستی و توزیع رایگان داروی مورد نیاز بیماران از جمله خدمات به این افراد بوده است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.