نهال‌ها در جنت مکان به احترام سردار سلیمانی به گِل نشستند

رئیس اداره محیط زیست گتوند در کاشت نهال در شهر جنت مکان این شهرستان به احترام سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

نهال‌ها در جنت مکان به احترام سردار سلیمانی به گِل نشستندعبدالحسین کریمی رئیس اداره محیط زیست شهرستان گتوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دومین آیین نهال کاری در شهر جنت مکان این شهرستان با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان، سازمان‌های مردم نهاد، مهدکودک‌های ماهنی، قاصدک و اقشار مردم طبیعت دوست شهر جنت مکان اجرا شد.

او بیان داشت: مراسم نهالکاری و احیای بیشه زار‌ها در باشگاه شهید صابر مطرودی شهر جنت مکان و به احترام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دیگر شهدای مقاومت برگزار گردید.

کریمی یکی از مهم‌ترین اهداف انجمن‌های محیط زیستی شهرستان گتوند را ایجاد فرهنگ نهالکاری و توسعه فضای سبز عنوان کرد و افزود: امیدواریم این برنامه‌ها استمرار داشته باشد.

براساس این گزارش؛ همچنین به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بیش از ۱۰۰ اصله نهال از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی با همکاری انجمن دوستداران محیط زیست و جمعی از همیاران محیط زیست این شهرستان کاشته شد تا علاوه بر سرسبزی و زیبایی بیشتر، کشور بیش از پیش مزین و متبرک به نام نامی شهدای ایران اسلامی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.