نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا؛

اتلتیکو مادرید ۳ - بارسلونا ۲ / کامبک فوق العاده شاگردان سیمئونه / فینال مادریدی شد

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید موفق شد با شکست بارسلونا به فینال سوپر کاپ اسپانیا برسد.

اتلتیکو مادرید ۳ - بارسلونا ۲ / کامبک فوق العاده شاگردان سیمئونه با طعم حضور در فینالبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید و بارسلونا در دومین دیدار نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در جده عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ -۲ به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید تا این تیم به فینال این رقابت‌ها برسد.  بازی در نیمه نخست با احتیاط ۲ تیم همراه بود و هیچکدام نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا حساب کار در نهایت با نتیجه برابر به پایان برسد، نیمه دوم، اما شرایط بسیار متفاوت بود و در همان ابتدای کار اتلتیکو توسط کوکه در دقیقه ۴۶ به گل رسید تا شاگردان سیمئونه از حریفشان پیش بیافتند.  

بارسلونا در ادامه به حملات خود افزود و خیلی زود توسط مسی و در دقیقه ۵۱ گل تساوی را به ثمر رساند، کار در ادامه هم  به سود آبی اناری پوشان دنبال شد و آن‌ها توسط سوارز و در دقیقه ۶۱ دومین گلشان را به ثمر رساندند تا از حریف پیشی بگیرند. این، اما پایان کار نبود و در ادامه آلوارو مورتا در دقیقه ۸۱ و کوره آ در دقیقه ۸۶ موفق شدند تا دروازه بارسلونا را باز کنند و با کامبکی فوق العاده عامل رسیدن اتلتیکو مادرید به فینال این رقابت‌ها شوند. البته پس از گل تساوی اتلتیکو ، بارسا یک گل زد که پس از بازدید در ویدئو چک مردود شد.  

پیش از این بازی و در دیدار نخست نیمه نهایی رئال مادرید شب گذشته موفق شده بود مقابل والنسیا با نتیجه ۳ -۱ برنده باشد و به فینال این رقابت‌ها برسد.  


بیشتر بخوانید: رئال مادرید ۳ - والنسیا ۱ / پیروزی مقتدرانه کهکشانی‌ها و صعود به فینال


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار