عضو خبرگان رهبری:

شهادت سردار سلیمانی اندیشه او را فراگیر می کند

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت:سردار شهید قاسم سلیمانی نماد انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت شناخته می‌شد که شهادتش اندیشه او را فراگیر می‌کند.

شهادت سردار سلیمانی اندیشه او را فراگیر می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در سبزوار گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی نماد انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت شناخته می‌شد که شهادتش اندیشه او را فراگیر می‌کند.

او تصریح کرد: اصل جریان شهادت در نگاه اعتقادی و دینی ما بیانگر زنده بودن شهید است که با شهادت خود در طول تاریخ فریادی بلند سر می‌دهد که نباید جای شهید خالی باشد.
 
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت سردار سلیمانی اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی را در سطح منطقه و فراتر از آن تعالی می‌بخشد.

آیت الله عالمی افزود: با شهادت سردار سلیمانی جایگاه انقلاب اسلامی، تفکر و اندیشه اهل بیت (ع) روشن‌تر و گویاتر بیان می‌شود.

او تصریح کرد: به طور یقین تفکر و اندیشه رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت قویتر از گذشته تا پیروزی نهایی به مسیر خود ادامه می‌دهد.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار