خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

اُبهت پوشالی آمریکا شکسته می‌شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اگر پرده‌ها کنار برود و حقایق آشکار شود، اُبهت پوشالی آمریکا شکسته می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۰ دی ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) اظهار داشت: اگر پرده‌ها کنار برود و حقایق آشکار شود، اُبهت پوشالی آمریکا شکسته می‌شود.

او افزود: آمریکایی که کسی جرأت نداشت یک گلوله به سمت پایگاه‌های آن شلیک کند، ایران سیلی به آن زد تا فراموش نکند کارهایش بی جواب نخواهد ماند.

نکونام اضافه کرد: شهید قاسم سلیمانی یک انقلابی کامل بود که به هیچ جناحی تعلق نداشت و راه او راه مقاومت بود، مقاومتی که از شجاعتش نشأت می‌گرفت و شجاعتی که پایه‌های آن باور و ایمان به خدا بود.

او ادامه داد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی با الگوپذیری از فاطمه زهرا (س) و با بی اعتنایی به دنیا، به خوبی توانست مانند بانوی اسلام مدافع حریم امامت و ولایت و در خدمت مظلومان باشد.

نکونام گفت: ایمان، خضوع در برابر خداوند، مقاومت و کفرستیزی از خصلت‌های بارز ایشان بود که باید از آن الگو بگیریم.

امام جمعه شهرکرد در پایان با قدردانی از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی، حادثه غم انگیز جان باختن جمعی از هموطنان در کرمان و سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اُکراین و جان باختن مسافران آن را به خانواده‌های حادثه دیدگان تسلیت گفت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.